Gå til innhold

Hvor grinda dere til 40 mounten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg grindet ikke i det hele tatt til mount, og hadde 50G etter å ha kjøpt den, oppskriften er å kjøpe den limited supply recipen i fjellene over southshore for 20S og selge den på AH for 5G.

:thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nå lvl 35, og begynner å bli sånn smått små desperat etter å skaffe G, har bare 8 atm :blush:

Noen tips ? dra til SM sammen med venner ?

Skrevet
Er nå lvl 35, og begynner å bli sånn smått små desperat etter å skaffe G, har bare 8 atm :blush:

Er ikke denne tråden full av tips da? Er jo det den handler om :)

Skrevet
Er nå lvl 35, og begynner å bli sånn smått små desperat etter å skaffe G, har bare 8 atm  :blush:

Er ikke denne tråden full av tips da? Er jo det den handler om :)

Jo, damn, det var teit av meg :S trett :p skal døgne :p (har vært våken 24t, skal det 24t til :p)

Skrevet

Jeg grinda Skilpadder nær Theramore Isle ut mot kysten, lvl 37-40. De droppa slike fine skall som solgte for 50s + til Vendor (5 stk).

Hadde skinning og herbalism, så jeg skinna skilpaddene og solgte Turle scale på AH for 3g +- og heavy 50 s og thick 80s ;) Grinda fra lvl 37 og opp og hadde 100g i lvl 39.

Skrevet
Jeg grinda Skilpadder nær Theramore Isle ut mot kysten, lvl 37-40. De droppa slike fine skall som solgte for 50s + til Vendor (5 stk).

Hadde skinning og herbalism, så jeg skinna skilpaddene og solgte Turle scale på AH for 3g +- og heavy 50 s og thick 80s ;) Grinda fra lvl 37 og opp og hadde 100g i lvl 39.

Du har tatt mine øyne, dette er akkurat hva jeg og skal gjøre ser jeg ! har også skinning, men hva slags del har herbalsim i dette ? atm så er leatherworkingen min ikke høyere enn 75, burde jeg skifte skill ? Herbalsim ?

Skrevet
Tror nok det som er viktisk er å holde seg unna AH.

Det jeg gjorde for å skaffe meg penger var at jeg hadde skinning/mining for å selge skins og mining ting helt opp til jeg hadde skaffa meg mounten.

Når jeg kom i level 40 byttet jeg til engineering(noe som er utrolig morsomt).

Ellers er det vel bare å finne noe som kan være gøy :p

Personlig så grindet jeg sånne gorillaer i STV.

De dropper mye bra som går for mye penger til vendor.

Får 6s for et sånt gorilla hår og de dropper nesten hele tida! :p

Jeg er på 36nå å har 30g. Jeg er rogue å har min første char. Har tjent masse penger i Desolace og Strangelthornvale, kommer til å skaffe penger til mount her regner jeg med. ;)

Også er jeg Artisan skinner så det blir et par G på Ah hver natt :p

Skrevet
Du har tatt mine øyne, dette er akkurat hva jeg og skal gjøre ser jeg ! har også skinning, men hva slags del har herbalsim i dette ? atm så er leatherworkingen min ikke høyere enn 75, burde jeg skifte skill ? Herbalsim ?

Solgte noen blomster å, men det ble litt stress (Må jo lete etter blomster, men skinn alltid er tilgjengelig ;) ) Gav derfor blomstene jeg fant til en kammerat som gav meg drikker ;)

Skrevet

Problemet er gjerne at STV til tider er stappfullt av ekle alliance-tryner, som, hvis de blir drept en gang, gjerne henter lvl??-kompisen sin. STV-grinding går som oftest greit, men jeg ville heller anbefalt Lordaeron lake. Veldig rolig.

Skrevet (endret)

Problemet er gjerne at STV til tider er stappfullt av ekle alliance-tryner, som, hvis de blir drept en gang, gjerne henter lvl??-kompisen sin. STV-grinding går som oftest greit, men jeg ville heller anbefalt Lordaeron lake. Veldig rolig.

Vel, det er en grunn til at jeg spiller på en "normal" server ;)

Endret av JokuM
Skrevet

Vel, det er en grunn til at jeg spiller på en normal server ;)

Definer en "normal" server.

I mine øyne er en PvP en normal server.

Skrevet

Jeg hadde tailoring og mining, selte masse copper for ca 80s-1g per stack, og guilden min hadde ikke noen high level tailors, så de gav meg mageweave cloth og runecloth, sånn at jeg ble 300 tailor i level 35. Kjøpte 2felcloth for 1g per stk og lagde mooncloth som jeg selte for 20-30g per stk, tjente masse penger og kjøpte mounten i level 37 :D

Skrevet (endret)

Kan fort få raske 7-8g i timen i The Shimmering Flats av ren vendortrashloot (Grå items). Mye rart av mobs der, som er maks lv. 35, og alle kan droppe opp til 2-3 forskjellige grå items. Er du skinner i tillegg kan du fort regne med mye Medium Leather og Heavy Leather samtidig.

EDIT: I tillegg er det jo en del Iron der :)

Endret av Shicca
Skrevet (endret)

Hmm magen min har vel 45g på lvl 27, siden jeg ikke gjør noen quest bare grinder (mye raskere xp) bare booster first aiden min resten av cloth'e selger jeg, har vel kjøpt 3-4 rare boe items til lvln min + noe grønne of the eagle.

penge problemer for mount er for enchanters og tailorers (merk proffesions på priesten min xP)

Endret av Haku

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...