hallyboy Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) Hei, leste netopp på Gamespot at Blizzard jobber med sin første expension pack til World of Warcraft. Dem har ikke kommet med noen informasjon om hva som skal være med på den. Her er i alle fall linken Så hva syntes du at blizzard skal inkludere i expension packen? Edit: En skriveleif i tittel, jeg ikke får fiksa på Endret 11. juli 2005 av hallyboy
Dʋgɢtung Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Vel... jeg ønsker meg nye raser, nye classes og nye tradeskills. Og mest av alt ønsker jeg at Blizzard klarer å integrere disse slik at det ikke blir noe ubalanse. Nyere levelcap ønsker jeg meg også, men jeg vil ikke at dette skal gå utover spillbarheten. Dermed blir det ganske vanskelig med det første. :/
JRL Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) jeg har egentlig ikke lyst på noe ny lvl cap. tok meg lang tid å komme til 60. vist jeg må begynne å lvle enda mere, så tror jeg heller jeg slutter. noen nye klasser og raser hadde vært morro! kanskje et nytt kontinent hvor disse rasene kunne begynne på. også mer end game content. Endret 11. juli 2005 av JRL
hallyboy Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Håper heller det kommer med heroclasses, enn høyere lvl cap.
Canute Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Håper pandaren kommer. Det hadde vært dødsfett. Jeg tror heroclasses kommer i form av patch og ikke expansion pack.
Kim Roger Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 denne tråden er helt lik denne: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=437954
Mendel Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Offtopic: Får håpe de fikser laggen før de slipper ut denne pakken Har erfaringer fra andre online spill at det bare har blitt verre etter en slik oppdatering. Får også håpe den er gratis for nedlasting, hater å måtte betale ekstra for noe en betaler dyre dommer hvær måned for å spille. Ontopic: Nye raser (bloodelf, goblin mm.), nye våpen og nye klasser.
Amon Amarth Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Samme som alle andre tenker jeg. Hero Classes, Nye raser, nye professions, nye classes, nye kontinenter etc... Vil vel også at det skal kommer mer midgame content og mer endgame content, og kanskje litt mer start kontent, lettere sagt, mer content.
AnVli..p4 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 fikse lagg på på serveren? syntes det nesten aldrig er server lagg.. bare ram pga. fatti DDR...
amarios Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 fikse soulshards problemene med warlock, et heelvetes styr med alle de stygge rosa steinene som tar opp ufattelig mye inventory space....
henrik_s Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 tror dere blizzard tenker forbi lommeboka og gir denne ut gratis? eller må vi kjøpe den i butikker? hvem vet...
Chrynarx Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 at når man tar /dance med npc danser de oxo å nye races,class,professions osv..
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Fikse bugs før de kommer med expansion av noe slag. Nytt kontinent som er kun for endgames, fikse flighpaths(noen er nesten raskere med epic mount), flere mounts levler. f.eks. fra level 20 med 30/40% eller noe, gjøre NPC litt smartere, fikse BG der hvor balansen er dårlig(merk Silvermoon) og ikke noe level økning. Farme MC med 5 i gruppen er helt latterlig. Nye raser orker jeg ikke. Dette vil bare bety mer lagg. Og det lagger mer enn nok nå selv med mye RAM, bra skjermkort, kjapp CPU og rask linje
Cappo Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) Pandarens hadde vært rått. De kunne vært Priests, Druids og en ny klasse kun for pandarens, monks. Så hadde det vært kult med hero classes, MASSE nye items, noen 'Class: Paladin' items, annet enn epic armorene. Tradeskill som f.eks brewmaster. Endret 11. juli 2005 av Cappo
Jankee Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Stenges Finnes identisk tråd om dette emnet http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=437954
Anbefalte innlegg