jack_ Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) Vær så snill, hjelp meg med dette problemet: Jeg starter spillet, går inn og finner en server jeg vil spille på. Men med en gang jeg starter å spille, får jeg "bluescreen" og maskinen restarter seg selv...Noen ganger skjer dette etter noen minutter, men oftes rett etter jeg har joina et team. Det som er merkelig, er at dette skjer ikke i SP, bare i MP online....Kan noen hjelpe meg? edit: gjorde litt om på tittel. Endret 11. juli 2005 av jack_
FredrikFtw Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Prøvd å oppdatere alle drivere? Noe lignende skjedde med meg, og etter at jeg oppdaterte drivere til hovedkortet hjalp det.
jack_ Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Hmm...har den nyeste catalyst driveren, men har aldri opdatert driveren til hovedkortet..hvor finner jeg slike drivere? Har Asus Mainboard Socket-A nForce2.
w00tson Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Høres mest ut som maskinvarefeil. Slå av automatisk restart ved bluescreen så du kan se hva feilen er. Om det er BF2 sin feil, så har du kanskje installerten patch 1.01 nettopp ?
jack_ Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Maskinvare: AMD athlon 2.8+ Radeon 9800pro 1 GB RAM Noe mer? Det blir en slags bulescreen, men alt er blått, ikke noe tekst..Og det som er merkelig er at dette skjer ikke i singelplayer..
MrLee Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 mener å ha hatt samme problem... løste seg da jeg stillte "sommerviftene" på max for bedre luftstrøm gjennom kabinettet...
jack_ Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Hmm..Tempraturen er 48°C på CPU`en, er det for mye? Og hvor kan man finne et program som speeder opp viftene, eventuelt? Må ærlig innrømme at jeg har null peiling på dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå