Gå til innhold

7095 poeng med geforce 2 pro!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-06 22:36, [email protected] skrev:

Knoxville: Hvorfor har du manipulert bilde mitt din dust. Og hvorfor legger du ut bilde med mitt navn osv.?



 

kansje fordi det sikekrt er det du oxo har gjort...

er ikke mange her som tror på deg med mindre du legger ut...

 

BTW: jeg sjekka opp og det ville blitt 2nd beste score i verden med det skjermkortet, ikke mye sannsynlig at en kis ikke ville lagt ut testen sin da. stinker av bløff hele veien :razz:

Lenke til kommentar

Jeg tror vi skal forholde oss til hva som ligger på Fredrik Bjaaland's egen hjemmeside. Jeg har fått klage på JohnnyKnoxwille's bildemanipulasjon, og oppfordrer brukerne til å unngå slikt i ettertiden. Slikt egner seg bare til å skape irritasjon og i verste fall flamewars.

 

Mvh. moderator yummy.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 22:36, [email protected] skrev:

Knoxville: Hvorfor har du manipulert bilde mitt din dust. Og hvorfor legger du ut bilde med mitt navn osv.?



 

1. Bildet la du ut offentlig først under samme posten. At du i første omgang var så dum at du satte navnet ditt der, er din egen feil.

 

2. Jeg er ingen dust.

 

3. Grunnen til at bildet MEGET enkelt og i løpet av snaue 2min ble manipulert, er for å vise at slike ting KAN manipuleres, og man burde danne sin EGEN konklusjon om man skal stole på det eller ikke.

 

4. Ikke føl deg direkte truffet av dette, det var IKKE ment som et direkte angrep på deg, selv om det kanskje virket sånn.

 

Off Topic: Og til slutt Fredrik og Cyberdog.... Har for lengst skjønt at dere er kompiser, og at dere støtter hverandre i hverandres påstander. Men dere er relativt nye i forumet, og direkte angrep på folk (les: andre innlegg) ville jeg selv vært litt forsiktig med. Fort gjort å få dårlig rykte i et forum, og da er det ikke morro å skrive der lenger.

Har lest endel av innleggene (spesielt Cyberdog), og mange av de er TOTALT uten innhold og mening noe jeg selv syntes er ganske bortkastet. Dette var min mening, og min mening alene. Ta det som positiv kritikk.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 23:54, yummy skrev:

Jeg tror vi skal forholde oss til hva som ligger på Fredrik Bjaaland's egen hjemmeside. Jeg har fått klage på JohnnyKnoxwille's bildemanipulasjon, og oppfordrer brukerne til å unngå slikt i ettertiden. Slikt egner seg bare til å skape irritasjon og i verste fall flamewars.


Mvh. moderator yummy.



 

Så du mener at alle bilder skal man stole blindt på for å unngå irritasjon? Bildemanipulasjonen min var så kraftig overdrevet at de aller fleste burde skjønne at det var for å bevise noe.

 

Poenget mitt, var å forklare at et bilde kan meget enkelt manipuleres. Det er ikke alle som er klar over det.

 

Og gudene skal vite at det er M-A-N-G-E juksemakere og wannabies når det gjelder overklokking (og PC generelt)

Lenke til kommentar

Syntes dette tallet var vanvittig høyt med et GF2 kort. (Jeg sa ikke umulig, men vanvittig høyt!) Jeg har ca 9500 som høyeste score med min GF3. Da er GF3 kortet klokka litt mer enn det som er stabilt. Kjørte testen på 250/550 med opprinnelige GF3 og fikk denne scoren:

 

http://service.madonion.com/compare?2k1=4063640

 

Regner med å bytte ut med vannkjøling på både CPU og GPU snart. Sliter med høye temperaturer. Tror jeg vil ende på 2,9GHz og ca 250/550 som stabil hastighet med vannkjøling. Skjermkortet funker helt til det begynner å bli skikkelig varmt.

 

Kjører nå på 225/500 fordi det er 100% stabilt og med god sikkerhetsmargin i MHz.

 

Spørsmål: Har du satt ned detaljer i drivere? Det er jo mulig å justere diverse detaljer i drivere for å få benchmarken til å gå litt fortere. Jeg har ikke tukla med det for å få ca 9500 i score. Hvis du ikke kjører default i driveroppsettet så blir det jo litt juks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...