Xanitra Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Driver på med denne questen her.. De sier at jeg skal finne en yeti. Men ikke finner jeg denne yetien noen steder.. Noen som kjenner til denne questen som kan hjelpe meg? Denne Yeien skal visst ha Helcular's Rod, som jeg da må ha for å klare questen.
DeeTee Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Rod'en får du vel av den som gir deg questen etter hva jeg husker. Så må du bruke den på flammene rundt omkring.. Flame of Azel: 44, 28 on the top floor of the Yeti cave on the opposite side of the entrance Flame of Veraz: 44, 27 bottom floor of the Yeti Cave opposite side of the entrance Flame of Uzel: 38, 66 in the Growless cave in Alterac Mountains Helcular's Grave: 53, 53 and it is surrounded by guards so watch out
Xanitra Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 jeg prøvde å få questen på nytt, men han gir meg ikke noen rod.. questen sier at jeg skal drepe en yeti, og at denne yetien har denne dingsen.. roden får jeg av yetien, ikke av han som gir meg questen.. men finner ikke yeti noen plass.
ZlummGlumm Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Vest for Tarren Mill er det en masse yetis, det er der jeg fant den rodden ihvertfall. Lav droprate da... kan ta sin tid.
klilleng Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Hvis du forstår engelsk er www.thottbot.com et glimrende sted å finne svar på spørsmål som dette. Sjekk http://www.thottbot.com/?q=2032 Der står det at drop rate kan være ganske dårlig. Fortsett drepingen.
Bytex Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 (endret) Det er nok desverre ikke bare EN yeti nei. Det er ei hule rett nordvest for Tarren Mill (du ser den på kartet) som er stappfull av yetis rundt lvl 30. Og det er veldig lav droprate, så du må kanskje drepe 20-30 stk for å få denne rod'en. Det er ikke en spesiell yeti heller, helt tilfeldig. Problemet er at de går veldig ofte sammen to og to, så det er vanskelig å bare pulle en i slengen. Foreslår at du roper rundt etter noen som er på samme questen og går sammen med de. Veldig vanskelig alene. Followup'en er enda værre, der må du inn i hjertet av 2 yetihuler og plante denne rod'en i små flammer. Den andre er langt inni fjellet nord for Tarren Mill (nytt område), og det er sjukt vanskelig hvis du er rundt lvl 30, mobbene der oppe har gjerne 35-40. Endret 10. juli 2005 av Bitex
anon12234 Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 her er yetiene: http://www.thottbot.com/?m=323774 . droprate er 0.7/0.8%.
chokke Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 her er yetiene: http://www.thottbot.com/?m=323774 . droprate er 0.7/0.8%. dropraten er ikke så lav da . thottbot viser den så lav fordi at den ikke tar med i beregninga at noen dreper yetiene uten å ha questet
Darx* Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Bare å gi opp vist du ikke er glad i å grinde! Det er så lav drop rate at jeg ga opp etter seriøst 1 og en halv time :/. Drepte fort også..
Xanitra Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 ok, holder på med part 2. å har ladet opp den rod dingsen med alle 3 flammene. Men hvor er graven? er den midt i Southshore?
Canute Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 På øst sia, hvis du går nedover elva vil du se en par graver, spring inn, og skyndt deg med å "snakke" med graven, da kommer Helcular.
Bytex Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Det er ikke lett det heller, for vaktene fra southshore er nesten garantert å komme springende mens du holder på, og da blir du moooooos. Kjenner ingen som har klart den på første, eller 5. forsøk heller forsåvidt.
Canute Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Jeg klarte det på første forsøk, du høyre klikker på graven og trykker raskt complete quest, så kommer jo han Helcular og denger løs på vakten du får etter deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå