Gå til innhold

MSN Messenger logger ikke på ved oppstart

MrLee

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt ett lite "problem" en stund nå som begynner å bli rimelig irriterende (jeg pirker VELDIG - sånn er jeg bare)

MSN Messenger har slutta å logge på ved oppstart av windows (jeg har satt den til å gjøre det i program instillingene i MSN Messenger, men den gjør det altså ikke).

Den ser ut til å prøve en stund, så etter ca 30sec - 1 minutt, så går den bare over til "not signed in" icon og jeg må selv signe inn manuellt.

Jeg bruker Zonealarm (gratis) firewall og har lurt på om denne er problemet, men det fortsatte etter at jeg oppgraderte til ny versjon av både ZoneAlarm og MSN Messenger (gikk fra 6 -> 7)...

Noen som har noen lure ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være internett tilkoblingen. Hvorfor vil du at den automatisk skal logge på? Det resulterer bare i at det tar lenger tid å starte pcen...

Skrevet

Fordi jeg alltid er på msn uansett. det blir lissom bare ekstra arbeid å koble til manuellt så fort man har styring på musa i XP :)

Hmm, internet tilkoblingen? hva mener du? selve koblinga (for den har jeg aldri opplevd problemer med (NGT så den er alltid "på") eller selve instillingene i windows?

Skrevet

det du kan sjekke er om det står at msn skal logge seg på automatisk når du starter Windows. det gjør du på denne måten:

dobbelklikk på msn messenger ikonet. så velger du tools->options->general

så sjekker du at Allow automatic sign in when connected to internet. hvis ikke denne er haket av så må denne hakes av.

msn messenger ikonet ditt dukker opp nederst i høyre hjørne når du starter Windows ja?

Skrevet

som jeg sa i første post, ja jeg har kryssa av for det, og ja, den prøver å logge på (får det skiftende logge-på icon'et i 30sec-1min), men klarer det ikke og jeg må logge på selv ved å høyreklikke icon og velge sign in as...

det er ikke internett tilkoblingen, for jeg får tilgang til internet via firefox og Thunderbird i mellomtida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...