Dj Charlie Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Jeg er ikke den beste spilleren i Battlefield, men langt fra den dårligste. Spiller mye online fortiden og jeg merker selv jeg har bitt dyktigere, bruker å komme som nummer 10 på laget med 32, altså mitt på treet. Men scoren vil altså ikke bli bedre, (har 30p.) hva gjør jeg feil? Har ikke fått noen medaljer heller, kun en sånn blå lapp med et symbol på.
Dj Charlie Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Kan lese på andre tråder noe med ranket server, har det noe med det å gjøre? Og hva er en ranket server?
Dj Charlie Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Du må spille på servere med rank Du kom meg i forkjøpet.
Torjus Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 For å få global score og medaljer må du spille på ranked servere Alle serverene til battlefield.no og catch sine er ranked
MrLee Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Bare kryss av for "ranked" i serverbrowseren, så får du bare opp ranked servers...(skjønt det gjør det litt vanskeligere å finne en server du faktisk kan spille på da )
Rowdy Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Dessuten er det fler flinke folk på "ranka" servere. Verstingene som en skulle tro kjøre rundt i skuddsikre APC/ tanks/ helikopter, med våpen dobbelt så kraftige som oss andre De spiller på ranka servere.
CHB3 Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 (endret) Dessuten er det fler flinke folk på "ranka" servere.Verstingene som en skulle tro kjøre rundt i skuddsikre APC/ tanks/ helikopter, med våpen dobbelt så kraftige som oss andre De spiller på ranka servere. eller alle statshoran Som kan ingenting anna en rambo og raping hehe Endret 10. juli 2005 av CHB3
Dj Charlie Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 Mange takk! Vips... så var Battlefield2 et par hakk morsommere...
Dj Charlie Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 Lite spørsmål til... Er det mulig å sitte på huk? Kan se at flere gjør det, men jeg kan kun stå eller ligge. Har trykket på det som er av knapper på tastaturet, men han nekter å sette seg ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå