Gå til innhold

Enda en ny fragmovie :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

LINK

Har satt sammen enda en ny og (etter min mening) bedre film. Det er de samme gamle slitne fragga, men prøv og drit i de og se heller på redigeringa :) Kvaliteten er heller ikke top notch, men har ikke disk plass til 90FPS og slikt...

Har tatt fila i winrar og den tar nå 38,5 mb, håper du vil ta deg til til å titte på den :) Etterpå kan du godt putte inn en tilbakemelding ;)

PS! Vet, den såkalte ZiroN fragmovie-leifen viser seg å være en del av denne filmen også, men prøv å ignorer den da :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Trance Edit" - Hørest forferdelig ut.

* LASTER *

EDIT: Bra du takker meg, aner ikke hvorfor. Filmen var litt under OK imo :p

Endret av munky
Skrevet

Hehe, skrivefeil i starten "som frags". Ellers synes jeg introen var rimelig kjedelig. Redigeringa skal du ha for. Den var god, og noe jeg vil kalle "semiprofesjonell". Dog, zoom-effekten er en utgått støvel. Litt irriterende at du ikke har fjernet hud-spritesa, og at du istedet har kuttet på bildet. Også irriterende at alle klippene ikke er i samme oppløsning.

Skrevet

Helt grei film.

+ En del fine frags

+ Du valgte trance framfor noe oppbrukt fjortisrock

- Zooming og den "blura" kanten som kom under fastmotion

- Kjedelig intro / outro

Skrevet

Tja..

+noen fine frags

+tøft med den spolinga

-ikke den beste musikken

-DU GLEMTE MEG :ohmy:

-Du kunne posta i tråden min, istedenfor å laga en helt ny og egen tråd. Håper moderatorer ser dette og sticky'er min tråd.. :innocent::p

Men for all del, stå på.. :yes:

Skrevet
Du kunne posta i tråden min, istedenfor å laga en helt ny og egen tråd. Håper moderatorer ser dette og sticky'er min tråd.. :innocent::p

Lager egen tråd for at folk skal få "plass" til å bare kommentere min. Om alle skal kommentere 20 forkjsellige filmer hele tiden blir det bare rot. Har forstått det sånn at tråden din mest er et sted der man kan legge inn fragmovies man syns er bra eller har laget selv, ikke for at alle skal få en grundig tilbakemelding av 7-8 stykker hver gang :p

Skrevet

3 ting jeg gjerne vil si:

1.) Når dere sier introen er kjedelig, så kom gjerne med noen forslag om hva jeg kunne gjort får å få den mer interresant. Såklart, om jeg noen gang lager en skikkelig film vil jeg bruke mye lengre tid enn dette (brukte vel 1-2 timer på redigeringa). Men som sagt, kom med forslag så blir jeg glad :D

2.) Noen som vet om noen programmer der du kan få laga 3D ting litt lett, som du kan ha i fragmovie introer osv...

3.)

(Husker ikke 3'ern, editer når jeg kommer på den.)

Skrevet

Trengte ikke edite alikevell ^^

Introen var vel helt grei syns jeg. et par fine kills ^^, men musikken passa så lite som den fikk gjøre. syns ikke slik musikk passer til fragmovies :\

Skrevet
Trengte ikke edite alikevell ^^

Introen var vel helt grei syns jeg. et par fine kills ^^, men musikken passa så lite som den fikk gjøre. syns ikke slik musikk passer til fragmovies :\

Hehe, tror jeg kunne fått den til å passe hadde jeg hatt nok frags til å time dem med musikken... Men men, vi får se etterhvert :)

Fint du likte introen min, selv elsker jeg den! :D (Mulig det er pga jeg har laga den selv... :hmm: )

Skrevet
Litt action i introen hadde gjort seg, eventuelt kutta den ned litt.

Kortere intro? Denne er jo dritkort i forhold til profesjonelle fragmovies :p

Men det med action skjønte jeg, får se... Også no 3D greier hadde vært kult :D

Skrevet

Profesjonelle fragmovies er ikke på under 2 minutter.

Skrevet

Profesjonelle fragmovies er ikke på under 2 minutter.

Nei det er klart... Så du mener det er for lang intro for en så kort film altså? Men det er jo for å øve at jeg lager dette her. Så prøver å lage en skikkelig intro som kunne funket i en lang film også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...