Gå til innhold

Vente med å kjøpe WD Raptor?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har vurdert å kjøpe en WD Raptor 74GB harddisk, men er litt i tvil.

Tenker blant annet på om det snart ville komme noe bedre, f.eks en lik raptor bare med 16MB cache, eller om det snart vil komme andre 10000RPM disker(S-ata) som kan bli bedre enn raptor diskene.

 

Syns det har kommet så mye nytt innenfor all annen hardware, så kanskje det snart vil skje noen positive endringer på hardiskene også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer alltid noe nytt uansett da, det med at folk sier at man burde vent med å kjløe pc eller mobil fordi det kommer noe bedre er sprøyt etter min mening, for det bil altid komme noe bedre en det igjen, så hvis du venter med og kjøper denne disken og kjøper den som blir "bedre" så plutselig kommer det en ENDA BEDRE og ENDA BILLIGERE, så blir det at man furter over at man ikke venta LITT TIL, men så kommer detr noe ENDA MYE SUPER BEDRE igjen og :O det kommer alltid noe bedre for å si det slim så er nok ikke verdt og vente etter min mening, men du kan jo gjøre som du vil, men hvis det er nå du trenger og har lyst på den disken så kjøp den du =)

Lenke til kommentar

Raptor diskene har jo vert ute ganske lenge og det har ikke kommet noe bedre en de etter de kom, så jeg ville ventet til hakket bedre kom så kjøpt de, får hvem vett kanskje det tar lang tid før det kommer noe nytt og bedre etter det( akkuratt som raptor diskene). Men dette er då mi menning, du må gjøre det som passer deg best for deg :thumbup:

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...