Gå til innhold

Kreatin - Bolt vs V12


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

V-12 funker til en viss grad bedre, men det koster ekstremt å kjøre v-12 over en lengre periode.

 

Ellers funker kreatin bra hos meg. Bruker det hver gang jeg skal perse over noe, men ikke ellers (for å få det psykiske kicket).

 

Ellers er det for nybegynnere ikke vits å bruke kreatin siden dere har alt for mye å gå på fra før. Det vil i såfall være en totalt placib effekt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
V-12 funker til en viss grad bedre, men det koster ekstremt å kjøre v-12 over en lengre periode.

 

Ellers funker kreatin bra hos meg. Bruker det hver gang jeg skal perse over noe, men ikke ellers (for å få det psykiske kicket).

 

Ellers er det for nybegynnere ikke vits å bruke kreatin siden dere har alt for mye å gå på fra før. Det vil i såfall være en totalt placib effekt.

 

Creatine gir INGEN som helst "Psykisk kick", det creatine gjør er å binde vann i kroppen, så du får et større muskelvolum.. Lettersagt det binder vann i musklene så de blir større over tid.. det står en masse mer HER viss noen er interessert! jeg mener Denne sorten er det beste.

 

å foresten, for nybegynnere er creatine veldig bra å bynne på!

Endret av Badjoo
Lenke til kommentar
V-12 funker til en viss grad bedre, men det koster ekstremt å kjøre v-12 over en lengre periode.

 

Ellers funker kreatin bra hos meg. Bruker det hver gang jeg skal perse over noe, men ikke ellers (for å få det psykiske kicket).

 

Ellers er det for nybegynnere ikke vits å bruke kreatin siden dere har alt for mye å gå på fra før. Det vil i såfall være en totalt placib effekt.

 

Creatine gir INGEN som helst "Psykisk kick", det creatine gjør er å binde vann i kroppen, så du får et større muskelvolum.. Lettersagt det binder vann i musklene så de blir større over tid.. det står en masse mer HER viss noen er interessert! jeg mener Denne sorten er det beste.

 

å foresten, for nybegynnere er creatine veldig bra å bynne på!

Ja, men det han mente er at du også tror at du blir sterke når du tar kreatin. Det gjør iallefall jeg.

 

Og hvorfor er ABB's Crea Force så bra? Det er jo monohydrat. Etyl Ester og tricreatine skal jo være det beste.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...