Gå til innhold

Trenger noen aiming tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvor laster jeg ned aimbot?

Neida, men lurer på om noen har noen gode aiming tips?Når jeg bruker m16 ser det ut som jeg bommer på alt. Har opplevd at folk kommer mot meg og selv om jeg er 1 meter ifra, og får skudd dem 6 ganger i brystet, så tar dem bare ett skudd mot meg, og jeg dauer! Har og sett folk kunne skyte meg med ak47\74 fra 250m vekke og treffe meg i hodet!

Og hva med support våpenene?Vet at de ikke er de kraftigeste, men de har jo en veldig høy RoF, men likevel ser jeg fienden reise seg opp imellom kuleregnet og spaserer vekk...

Synes det er lettere å treffe med tanks. Har greid å snipe et par helikoptere som er i bevelgelse med dem.

Synes realismen på en del av våpene er svært dårlig da. Men ellers et fantastisk morro spill, enda jeg egentlig ikke liker online fps. Synd det er så fint vær ute!

Viss noen har noen konstruktive tips, så hadde det vært fint da!

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikkje berre å plaffe i veg. Fordi når du skyter fleire skudd om gangen er det lettere å unngå fienden enn å treffe den. Det best er å skyte kontrollert istaden for å skyte 20 skudd på ein gong :p . Bruk single på langt hold og brust/full på nært...

Endret av Elensar
Skrevet

Tips til og aime? Det er vel bare og trene....

Klarer du ikke trene public kan du alltids trene mot boter.

Still botene på kniving og prøv deg frem til du treffer de....

begynn med en bot, og når du får det bedre til tar du flere boter.

Skrevet

hmm jeg klarer ikke m16 sånn veldig bra i close, men elsker ak 47 gunneren ;)

på lange avstander er spec op gunneren best... hvis du ikke sniper da :p

i close er ak best helt klart da ;)

Skrevet

Det samme gjelder i spill, som i virkeligheten. Skal du treffe bra, så må du holde våpenet stødig. Man øker mulighetene for å treffe, enten ved å sette seg ned på kne, eller å legge seg ned. Når man ligger nede, så er det selvsagt best mulighet for å treffe det man sikter på. Og som enkelte nevner, korte salver eller enkeltskudd på lange hold.

Automatild på korte hold, og i hektiske situasjoner. Sikte på hodet er vel en heller tvilsom affære... Skyter man på automat, så kan det lønne seg å sikte lavt. Under den amerikanske borgerkrigen, så traff man på hvert 6. skudd. Under vietnamkrigen så traff

man på hvert 100.000 skudd. Kanskje noe å tenke på, når man pøser ut kuler - også i spill. :)

Skrevet (endret)

Enkelt tips. Ha fingeren på "prone" knappen til enhver tid, og den andre fingeren på Ironsight knappen. Så er det bare å trene inn refleks. Hver gang du møter noen, hit the dirt, aim and shoot ;)

og som sagt, sikt på torso. Men for all del, på close combat, pøs ut kuler i bursts...

Endret av MrLee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...