Gå til innhold

Sunbeam eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det har ikke alltid noe om hvor mange vifter det er men hvor dem er plassert henn.. og jeg mener at det ikke ser ut som viftene der er no bra plassert så det ikke blir så kaldt som man skulle tru... og i tillegg så er det en del som har dette kabinettet og det er skikkelig CS kabbis.. jeg anbefaler å bygge selv for da blir du MYE mer fornøyd eller finne deg et litt mer stilrent kabinett som f.ex. Lian Li...

Endret av Data_Smurfen
Lenke til kommentar
det har ikke alltid noe om hvor mange vifter det er men hvor dem er plassert henn.. og jeg mener at det ikke ser ut som viftene der er no bra plassert så det ikke blir så kaldt som man skulle tru... og i tillegg så er det en del som har dette kabinettet og det er skikkelig CS kabbis.. jeg anbefaler å bygge selv for da blir du MYE mer fornøyd eller finne deg et litt mer stilrent kabinett som f.ex. Lian Li...

Hva mener du med " skikkelig CS kabbis.."?

Noen andre som har noe å si om Sunbeam??

Lenke til kommentar
Tror det er ganske bra kjøling ej. Det er trossalt 2vifter i side døra, 1 i toppen, 1 i fronten og 1 bak. Gaske bra plasert.

Ville tro det jeg og, dessuten er viftene som skal plasseres der 80mm.

Tror det burde holde. Dessuten er det da et nydelig kabinett (etter min mening da).

Lenke til kommentar
det har ikke alltid noe om hvor mange vifter det er men hvor dem er plassert henn.. og jeg mener at det ikke ser ut som viftene der er no bra plassert så det ikke blir så kaldt som man skulle tru...  og i tillegg så er det en del som har dette kabinettet og det er skikkelig CS kabbis.. jeg anbefaler å bygge selv for da blir du MYE mer fornøyd eller finne deg et litt mer stilrent kabinett som f.ex. Lian Li...

Hva mener du med " skikkelig CS kabbis.."?

Noen andre som har noe å si om Sunbeam??

cs kabbis: ferdig modda kabinett med som oftest MASSE katoder og neon lys... ikke noe negativt med det da :) ser greit ut det.. kanskje ikke det mest stille kabinette man får men... samma det hvis man sitter med heasett og spiller cs...

Lenke til kommentar

Ville ikke hatt det, likte ikke lys-effekten. Og jeg har hørt mye negativt om de kabinettene, og heller lite eller ingenting positivt.

Gå heller for noe annet, så blir du sikkert fornøyd :thumbup: (helst med 120mm vifter, de flytter mer luft og lager mindre luft (med mindre de er SilenX))

Lenke til kommentar
Ville ikke hatt det, likte ikke lys-effekten. Og jeg har hørt mye negativt om de kabinettene, og heller lite eller ingenting positivt.

Gå heller for noe annet, så blir du sikkert fornøyd :thumbup: (helst med 120mm vifter, de flytter mer luft og lager mindre luft (med mindre de er SilenX))

Å ingenting positivt. Vil det si at det er et dårlig kabinettt da? Eller at det fort kan bli varmt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...