Jan Åge Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Nah ikke noe spezz! deilig med wow uten en helg..LVL 60 er ikke så fett som du tror...syntes det er Dritt lame, kan jeg slappe hele helga i steden for å sitte foran PC og få vondt i øya og kjede meg edit:skrivefeil Det ble sagt med en spøklig tone. Greit å slippe fri fra WoW i ny og ne. Men har jo tross alt andre ting å tenke på, men WoW er en grei måte å koble ut og komme seg litt vekk på. Jeg har vært lvl 60 en stund nå, så vet at det kan være ganske kjedelig til tider å ikke kunne levle opp mer, og kun farme de samme instancene igjen og igjen. Men da kan det være greit å spille en alt o.l. Kanskje PvP'e litt i BG? Hjelpe noen guildies? o.l. Skiftet passord jeg også nå, så jeg kan "live happily ever after"
Anders81 Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 (endret) Jeg har et stort problem da, dette er US servers, og får å få åpnet konto der (før EU begynte) måtte jeg ha hjelp av en amerikaner. Han er på ferie nå, og sitter med CD-keyen.. håper virkelig ikke de trenger den, jeg har all annen informasjon.. Til Chokke: Det mest suspekte jeg har lastet ned er CTMod EDIT: Dessverre hadde jeg et VELDIG enkelt passord.. altfor enkelt.. Endret 8. juli 2005 av Anders81
chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 da syntes jeg synd på deg men sa bare HVIS du hadde lasta ned "fishing bot v.1.5" eller whatever så hadde du fortjent det . capice?
andiss Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Der fikk jeg tilbake kontoen min! Blizzard sente meg disse spørsmålene + jeg ringte dem og forklarte hva som skjedde og da sa han "dont worry, we will suspend your account and send you some questions and you have to annswer correct on the qustions you will recive: BTW den er litt land sry: Greetings Mr Brutus, We are sending you this email to inform you that we have, unfortunately, had to suspend your World of Warcraft account: Account Name: hehe mitt account name.(tok bort det vil ikke at dere skal se det) Type of Violation: Suspected Compromised Account Details of Incident: Unauthorised Access Consequences for Account: Account Suspended until account ownership verified We are suspending this account's access to the World of Warcraft servers until such time as the ownership of the account can be verified. To verify ownership, you will need to contact us and supply all of the following information: CD Key: Located in your World of Warcraft box. Account Name: The account name you are using. Name: The full name that the account was created with. Address: The address information given when the account was created. Zip/Postal Code: The zip/postal code that was given when the account was created. Your Secret Question and Answer. Please note that, without all of the information that has been requested, we cannot remove the suspension on this account. If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at: http://en.wow-europe.com/policy/ Regards, Devolution Account Administration Team Blizzard Entertainment Europe If you reply, please include all previous text and files related to this e-mail dette er det som skjer lissom hvis du blir hacka! og ringer dem osv..sa i fra dag tidlig og fikk tilbake accounten min nå
pdkorva Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 hva vist man ikke husker sitt spm\svar? Å når du ringte de, sendte de deg mailen da?
andiss Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 hva vist man ikke husker sitt spm\svar? Å når du ringte de, sendte de deg mailen da? ok du må kunne svare PÅ alle de spørsmålene ellers kan du se langt etter accounten din igjen.! Ja jeg ringte blizzard og sa at kontoen min var hacka og da svarte jeg på de spørmsålene på telefonen. De trengte og vite det for å suspende (Stenge) accounten min! så sendte de meg mail med Spørsmålene en gang til som jeg svarte på og pluss at jeg måtte si de 4 sista siffrene i På bankortet mitt..så wips var accounten min åpen ca 1 time senere.
chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 jeg kan ikke huske at jeg skrev noen spm eller svar...
Canute Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ikke jeg heller, det er umulig å endre det også. Jeg har en tendes til å skrive noe kødd der for har hat erfaring med at andre folk kan svaret på spørsmålet.
Malvado Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hva skjedde med characteren din? Var han loppa for items / deleted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå