Icenor Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Så nå har en ny version av S100 kommet, altså S110. Men hva er forskjellen? Den er svart og den har 128 MB internminne iforhold til 64 MB. Er det alt? Internminne, er det mobiltelefonens RAM (så telefonen jobber raskere) eller er det bare vanlig lagringsplass? Hva blir prisen og er det noen som har begynt å selge den?
genser Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ingen butikker har fått den inn i sine prislister enda (i prisguiden). Den kommer sannsynligvis ikke med det første da.. Her ser du en liten artikkel om den: http://www.mysmartphone.no/Article424.phtml
Holtemann Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Men det var visst bekreftet at denne ikke blir svart allikevel, men temmelig identisk med S100.
genser Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Men det var visst bekreftet at denne ikke blir svart allikevel, men temmelig identisk med S100. Er noen dager siden du skrev, men fant den her: http://www.windowsmobile.no/modules.php?op...order=0&thold=0 Jeg synes den ser veldig svart ut
Holtemann Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Yup, yup, ser sånn ut. Var noe jeg leste på et forum, men har ikke noe problemer med å erkjenne at jeg har feilinformert, hehe. Fargen burde dessuten vært helt svart, og ikke brunsvart, som den er. Og Qtek logoen i blått; nei, nei, nei!
Alexanderdj Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hei Det er tiktig at den ikke ble helt svart, men gråsvart/svart. Siden vi først hadde gått ut med info om at den ville bli helt svart, måtte vi rette på det. Men når det er sagt, så ser den ganske svart ut i virkeligheten og pesonlig syns jeg den er fin
Lurifaksen Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Helt seriøst? Klarte de kun å oppgradere minnet på et halvt år? Hvem har egentlig bruk for mer minne, alle har jo et SD-kort? Helt utrolig. Hadde den hatt WLAN og bluetooth hadde det vært litt interessant.
genser Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Helt seriøst? Klarte de kun å oppgradere minnet på et halvt år? Hvem har egentlig bruk for mer minne, alle har jo et SD-kort? Slik jeg har forstått det er internminnet viktig når man bruker krevende programmer, da dette må bruke det interne lagringsminne som RAM. Om dette altså er fullt tar ting mye lengre tid. Mulig jeg misforstår eller at det jeg sier er en selvfølge eller noe, men det får gå. Er enig i at oppgraderingen ikke er så utrolig stor. Litt skuffende.
Lurifaksen Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Slik jeg har forstått det er internminnet viktig når man bruker krevende programmer, da dette må bruke det interne lagringsminne som RAM. Om dette altså er fullt tar ting mye lengre tid. Mulig jeg misforstår eller at det jeg sier er en selvfølge eller noe, men det får gå. Jeg har en Dell X30 som har like my RAM som S100 og har aldri hatt noen problemer med det. Alle programmer som tar litt plass installerer jeg på SD-kortet og har mer enn nok ledig plass i RAM. Så denne oppgraderingen vil jeg påstå er "uvesentlig", med mindre den selges for en lavere pris enn S100. Hrti: ok, den har bluetooth, men WLAN er jo helt essensielt på en håndholdt PC! (ja, jeg vet det går an å kjøpe SDIO-kort - men det er en dårlig løsning.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå