Gå til innhold

Projektor skal selges


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja... Denne ville jeg ikke solgt. Hvis du vil kjøpe en nyere og bedre, gjør som meg - "lån" den bort til noen i familien!

Du får masse goodwill, og dersom den nye varen blir ødelagt eller må repareres har du en backup. :D

Jeg vet ikke hvor mange PCer og mobiltelefoner søsteren min, moren min og utallige venner har som egentlig er mine...

Lenke til kommentar

Oki. Takk du som svarte på spørsmålet, og til deg andre -> domener er ikke så dyre. Kkøp ett og lag et forum om familien din der :yes:

Prisantydning er jeg på jakt etter. Ikke etter din familie. Ville du ikke kjøpt, ikke post.

 

EDIT: Kom gjerne med flere forslag til pris. Noen som er enige med andre, så si det. :innocent:

 

MVH

GlaZe -_^

Endret av Jölle_BoY
Lenke til kommentar
Så kreative forslag er grunn til sarkastiske svar?

 

Hadde det engang vært morsomt ;)

 

Edit: Hvis du absolutt vil ha prisantydning tror jeg nok at du kan klare å presse 4000 ut av noen ved å sette en lapp på Rema eller Qxl ;p

Takk skal du ha! Slike poster liker jeg. Beklager sarkasmen. Tid for sengen tenker jeg. Fortsett med innspill! :yes:

 

MVH

GlaZe -_^

Lenke til kommentar
jeg tipper da ca 5.000

5000 er blodpris for en gammel 4:3 SVGA-projektor med relativt dårlig oppløsning og elendig kontrast. Du får tross alt en splitter ny projektor med bedre specs for den prisen, og en sånn på bruktmarkedet vil selvsagt være en attraktiv inngangsbillett for nybegynnere. Jeg ville ikke gitt mer enn 2000 for projektoren din, hvis jeg da hadde vært interessert i å kjøpe. Projektorteknologien går fremover med stormskritt.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...