Gå til innhold

burde jeg være fornøyd med 4k?


Anbefalte innlegg

Hey! jeg har veldig lyst til å selge pcen min, men er ikke helt sikker på om jeg får det jeg vil for den. en venn av meg har gått med på å gi meg 4000 kr for den, burde jeg være fornøyd?

 

kabinett : shuttle sn45g

hovedkort : shuttle fn45

cpu : amd athlon 2600xp

skjermkort : powercolor radeon 9800 pro 128 mb

minne : corsair pc3200 512

harddisk : seagate barraquda IDE 160 gig (16 cache)

cd : lite-on cd-r ellerno

lydkort : creative 5.1

 

har bytta ut skjermkort kjøleren med en slik en , satt inn en antec red led vifte, og kontrollerer disse to med en viftestyring. kabinettet har blitt behandlet, og ser ut som et speil.

 

sånn, nå har jeg gitt en god del info. burde jeg være fornøyd?

 

james

 

edit : sorry, trøtt :\

Endret av JamesT^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, derfor jeg egentlig ikke er så sikker. den har vært en god venn. (haha)

det har aldri vært noen store problemer, og temperaturen er så deilig. har liksom brukt så lang tid å få den til å se fin ut.. men det har ikke en dritt med tråden å gjøre :D

 

om jeg velger å selge den, vil jeg gjerne ha en laptop, men da må jeg vel ut med rundt 12000 for å få noe i nærheten av bra. Finnes det no supertilbud? :cry:

Lenke til kommentar

sånn, har ordnet litt i sysakene, og funnet ut at jeg skal selge den til vennen min. har nemlig lyst på en ferari laptop, og hvis jeg venter til september (bursdagen min) tjener jeg dritmye på en fest jeg skal holde, og får sikkert litt av foreldre. regna ut ca 12000 da. det er mer enn nok til en fin laptop :)

 

james

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...