TanglewoodD Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Er det ikke kommet en update der det ikke går ann og bruke skins ?
Scotty Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Er det ikke kommet en update der det ikke går ann og bruke skins ? Har det det? Jeg har ikke merket noe...
kenneth11 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 BTW: Er "Half-life: counter-strike" det samme som 1.6? Er det samme ja
Hotel Papa Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 er det noen som kan forklare ossn jeg får til skins til source?
Scotty Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 (endret) Eks: Du går inn på Counter-Strike-DL.com og laster ned eks denne, så går du inn på "readme"(for sikerhetskyld). som oftest står det "extract to: ../SteamApps/(YOUR EMAIL)/counter-strike source/cstrike/". Så gjør du det, så neste gang du starter source så har du skinnen Skjønte du det nå? Endret 11. september 2005 av Man0war
Dr.Ittsekk Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Skin som illustrerer det egentlige utseende til spillerne.
0069 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg har prøvd å laste ned noen skins...men jeg vet ikke i hvilken mappe skal jeg legge den i. Kan noen hjelpe meg? Eksempler? Har prøvd å laste ned fra CSBanana.
Scotty Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Jeg har prøvd å laste ned noen skins...men jeg vet ikke i hvilken mappe skal jeg legge den i. Kan noen hjelpe meg? Eksempler? Har prøvd å laste ned fra CSBanana. csbanana er håpløst å laste ned fra(erfaring), filene ligger strødt i zip/rar filen som man laster ned fra siden.(skinsene funket ikke på meg heller ) Vil helst anbefale deg counter-strike-dl.com, mange bra skins + at det er readme fil i alle nedlastningene så man kan se exact hvor man skal plasere alt
pessimisten Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 har lasta ned scope skin, men finner ikke ut hvor e skal legge det.....noen som kan hjelpe meg?
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hvordan fjerner man skin igjen da? Har ikke lastet ned noen ennå, men bare lurer.
Scotty Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 Hvordan fjerner man skin igjen da? Har ikke lastet ned noen ennå, men bare lurer. Tror man må finne igjen filen og fjerne den manuelt, kanskje det finnes program som gjør det for deg har lasta ned scope skin, men finner ikke ut hvor e skal legge det.....noen som kan hjelpe meg? Er det en "readme" fil i zip/rar -filen?
pessimisten Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hvordan fjerner man skin igjen da? Har ikke lastet ned noen ennå, men bare lurer. Tror man må finne igjen filen og fjerne den manuelt, kanskje det finnes program som gjør det for deg har lasta ned scope skin, men finner ikke ut hvor e skal legge det.....noen som kan hjelpe meg? Er det en "readme" fil i zip/rar -filen? nei......var det på våpen skinsa og de andre eller en direcktion yil hvor den skulle ligge men ikke på scopsa EDIT: er en Spr fil hvis det hjelper noe?? Endret 8. oktober 2005 av dudee
Scotty Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 nei......var det på våpen skinsa og de andre eller en direcktion yil hvor den skulle ligge men ikke på scopsa EDIT: er en Spr fil hvis det hjelper noe?? Hvis du gir linken som du lastet ned fra sA kan jeg kanskje hjelpe deg!
Scotty Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 her just put in your sprites folder Er ikke sA veldig lett A hjelpe deg siden jeg sitter pA en internett-cafe i Spania akkurat nA Du kan prOve A plasere den i "cstrike/downloadlist" eller "ctrike/materials/weapons...."
kenneth11 Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Er ikke sA veldig lett A hjelpe deg siden jeg sitter pA en internett-cafe i Spania akkurat nA ser det
pessimisten Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) her just put in your sprites folder Er ikke sA veldig lett A hjelpe deg siden jeg sitter pA en internett-cafe i Spania akkurat nA Du kan prOve A plasere den i "cstrike/downloadlist" eller "ctrike/materials/weapons...." ok.....takk for hjelpe.....god ferie edit: hvar ingen av de stedene du sa.......dvs ikke på spirits og downloadlist og materials er der ikke.....tror du e skal lage ny? Endret 8. oktober 2005 av dudee
Scotty Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 ok.....takk for hjelpe.....god ferie edit: hvar ingen av de stedene du sa.......dvs ikke på spirits og downloadlist og materials er der ikke.....tror du e skal lage ny? Takk ....selv om jeg drar hjem om bare 3 dager PrOv A bare legg dem i "cstrike" -folderen.....noen filer klarer faktisk A "mOblere" seg selv til riktige mapper, ikke spOrr meg hvordan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå