Gå til innhold

Skins/modifikasjoner for Counter-Strike!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Eks: Du går inn på Counter-Strike-DL.com og laster ned eks denne, så går du inn på "readme"(for sikerhetskyld). som oftest står det "extract to: ../SteamApps/(YOUR EMAIL)/counter-strike source/cstrike/".

Så gjør du det, så neste gang du starter source så har du skinnen

:thumbup:

Skjønte du det nå?

Endret av Man0war
Skrevet

Jeg har prøvd å laste ned noen skins...men jeg vet ikke i hvilken mappe skal jeg legge den i. Kan noen hjelpe meg? Eksempler? Har prøvd å laste ned fra CSBanana.

Skrevet
Jeg har prøvd å laste ned noen skins...men jeg vet ikke i hvilken mappe skal jeg legge den i. Kan noen hjelpe meg? Eksempler? Har prøvd å laste ned fra CSBanana.

csbanana er håpløst å laste ned fra(erfaring), filene ligger strødt i zip/rar filen som man laster ned fra siden.(skinsene funket ikke på meg heller :thumbdown: )

Vil helst anbefale deg counter-strike-dl.com, mange bra skins + at det er readme fil i alle nedlastningene så man kan se exact hvor man skal plasere alt

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvordan fjerner man skin igjen da?

Har ikke lastet ned noen ennå, men bare lurer.

Tror man må finne igjen filen og fjerne den manuelt, kanskje det finnes program som gjør det for deg :hmm:

har lasta ned scope skin, men finner ikke ut hvor e skal legge det.....noen som kan hjelpe meg?

Er det en "readme" fil i zip/rar -filen?

Skrevet (endret)

Hvordan fjerner man skin igjen da?

Har ikke lastet ned noen ennå, men bare lurer.

Tror man må finne igjen filen og fjerne den manuelt, kanskje det finnes program som gjør det for deg :hmm:

har lasta ned scope skin, men finner ikke ut hvor e skal legge det.....noen som kan hjelpe meg?

Er det en "readme" fil i zip/rar -filen?

nei......var det på våpen skinsa og de andre eller en direcktion yil hvor den skulle ligge men ikke på scopsa

EDIT: er en Spr fil hvis det hjelper noe??

Endret av dudee
Skrevet
nei......var det på våpen skinsa og de andre eller en direcktion yil hvor den skulle ligge men ikke på scopsa

EDIT: er en Spr fil hvis det hjelper noe??

Hvis du gir linken som du lastet ned fra sA kan jeg kanskje hjelpe deg! :thumbup:

Skrevet
her

just put in your sprites folder

Er ikke sA veldig lett A hjelpe deg siden jeg sitter pA en internett-cafe i Spania akkurat nA :p

Du kan prOve A plasere den i "cstrike/downloadlist" eller "ctrike/materials/weapons...."

Skrevet (endret)
her
just put in your sprites folder

Er ikke sA veldig lett A hjelpe deg siden jeg sitter pA en internett-cafe i Spania akkurat nA :p

Du kan prOve A plasere den i "cstrike/downloadlist" eller "ctrike/materials/weapons...."

ok.....takk for hjelpe.....god ferie

edit: hvar ingen av de stedene du sa.......dvs ikke på spirits og downloadlist og materials er der ikke.....tror du e skal lage ny?

Endret av dudee
Skrevet
ok.....takk for hjelpe.....god ferie

edit: hvar ingen av de stedene du sa.......dvs ikke på spirits og downloadlist og materials er der ikke.....tror du e skal lage ny?

Takk :D ....selv om jeg drar hjem om bare 3 dager :realmad::p

PrOv A bare legg dem i "cstrike" -folderen.....noen filer klarer faktisk A "mOblere" seg selv til riktige mapper, ikke spOrr meg hvordan :hmm::p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...