Gå til innhold

ULi M1695 informasjon.


dkvam

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt noe om hvortid dette kommer i butikken?

Den er nå opprettet med et varenummer som heter 310821.

Den er ikke kommet på hjemmesiden riktiog enda men det blir iløpet av kort tid.

 

Fikk netopp denne mailen fra shg

 

Knalbra webshop :thumbup:

Fikk den mailen fra SHG jeg også.

Må si jeg er imponert over hvor raske de er til å svare på mailene.

Veldig bra!

Har også sendt mail til MPX og Mamoz angående ASrock kortet,men har ikke hørt noe fra de enda.

 

Edit:Nå er ASrock 939Dual-SATA2 dukket opp i prislisten til SHG.

583 kr koster det. Jeg synes det var mistenkelig billig. :hmm:

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit:Nå er ASrock 939Dual-SATA2 dukket opp i prislisten til SHG.

583 kr koster det. Jeg synes det var mistenkelig billig.  :hmm:

583 kroner? Jo, billig er det. Men i forhold til alle de andre ULi produktene er dette det dyreste hovedkortet.

 

Det er vel bare til å bestille og se hva som skjer med prisen, noe som jeg vurderer nå. :hmm:

Skal selv bestile det hovedkortet, ny pcu, ram og kjøler

 

Her er oppsettet mitt, plz si i fra hvist det er noe der jeg burde bytte på :D

Lenke til kommentar
Her er oppsettet mitt, plz si i fra hvist det er noe der jeg burde bytte på 

 

har lagt inn min mening.

 

Noen som vet når Komplett vil ta inn et lignende hovedkort? Liker å handle fra en plass jeg føler meg trygg 

 

Tror ikke komplett tar inn Asrock , men jeg vil anbefale MPX , de vil helt sikkert ta inn kortet etterhvert.

Jeg for min del ville vurdert å bestille fra SHG. De virker som en meget lovende webshop!!

Lenke til kommentar
583 kroner? Jo, billig er det. Men i forhold til alle de andre ULi produktene er dette det dyreste hovedkortet.

 

Det er billig ja.

Ser at SHG tar 530kr for 939AX8-M , et kort hvis eneste fordel iforhold til Dual-SATAII er at det er m-atx

 

Kan forøvrig nevne at jeg tror dette kortet blir en slager.

Asrock har allerede sagt at "demand is higher than supply" , så jeg tror de første partiene med dette kortet forsvinner sånn passe fort , særlig til den prisen.

 

Bra ytelse , både AGP og PCI-e , det er det mange som vil ha!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror ikke komplett tar inn Asrock , men jeg vil anbefale MPX , de vil helt sikkert ta inn kortet etterhvert.

Jeg for min del ville vurdert å bestille fra SHG. De virker som en meget lovende webshop!!

Er vi heldige så får vi muligens hovedkortet hos psdata.no . Ikke at jeg har tatt kontakt med dem, men Asrock er nå ikke ukjent for dem. Visst MPX hadde fått hovedkortet så hadde det passet fint, skal kjøpe minnet mitt der ifra. (det 2 GB settet med 2-3-2-5 timings til 2000 spenn)

 

Tviler litt på SGH også, syns det er for mye dansk på nettsidene deres og vil retursaker sendes til danmark? Men i webshopguiden ser jeg at de har god service, noe som er bra visst man har problemer. Prisene er jo også, ja, noe av det beste jeg har sett. Hmmm, kanskje jeg slutter å tvile senere. Må jo ha dette hovedkortet :p

Endret av AMD-King
Lenke til kommentar

Jeg venter. Alltid vært tjent med det, pleier å være et par barndomsproblemer i den første revisjonen... Tar uansett ikke risikoen!

 

Kjører for øyeblikket Asus a7n8x/m XP 2500 (barton). Vil overgangen til 3200 64+ i det hele tatt være merkbar? Ønsker flerkjerne prosessor, men amd sine er så

dyre...

 

 

edit: typo

Endret av lithium
Lenke til kommentar
Kjører for øyeblikket Asus a7n8x/m XP 2500 (barton). Vil overgangen til 3200 64+ i det hele tatt være merkbar? Ønsker flerkjerne prosessor, men amd siden er så dyre...

 

Er du en av de som har tålmodighet til å vente(noe du tydeligvis har :p ) så ville

jeg så absolutt ventet til AMD sine dobbeltkjerner begynner å gå for under et par tusen kroner.(Når det blir vet jeg sannelig ikke! :dontgetit: )

 

Men det er så mye artigere å oppgradere når du virkelig kan kjenne at du har oppgradert , ikke bare at pc scorer noen flere poeng i benchmarks programmer.

Lenke til kommentar

Post 1 Oppdatert med med "ULi M1695 PCIe/AGP for Athlon 64 – Part 2 with SLI"

test utført av Anandtech der de tester SLI på Uli M1695 ved bruk av et Riser Card.

 

La til prisguide link for Asrock 939DUAL-SATAII

Endret av dkvam
Lenke til kommentar

Sånn!

 

Da var mitt eksemplar av dette kortet bestilt etter å ha sittet på tenkebenken en stund.

Ville egentlig ikke bestille Asrock men gidder ikke vente på Abit eller noen andre produsenter.

Har for det meste gode erfaringer med asrock , forhåpentligvis vil jeg få gode med dette og! :thumbup:

 

Dere hører fra meg når jeg har riggen oppe og går!:)

Lenke til kommentar
Sånn!

 

Da var mitt eksemplar av dette kortet bestilt etter å ha sittet på tenkebenken en stund.

Ville egentlig ikke bestille Asrock men gidder ikke vente på Abit eller noen andre produsenter.

Har for det meste gode erfaringer med asrock , forhåpentligvis vil jeg få gode med dette og! :thumbup:

 

Dere hører fra meg når jeg har riggen oppe og går!:)

Bestilte i dag jeg også, men minne fra MPX og DualCore fra SHG lar seg vente på. Da begynner også linuxeventyret mitt for fullt. Dette blir utrolig artig! Også ha fiber når jeg kommer hjem fra syden i september! :dribble:

 

OK, nå ble det litt mye på en gang. Gleder meg til å høre resultater og inntrykk :)

Enda ingen HW.no artikkel om hovedkortet? Hmm, noen som har tipsa dem?

Endret av AMD-King
Lenke til kommentar
Bestilte i dag jeg også, men minne fra MPX og DualCore fra SHG lar seg vente på. Da begynner også linuxeventyret mitt for fullt. Dette blir utrolig artig! Også ha fiber når jeg kommer hjem fra syden i september! 

 

OK, nå ble det litt mye på en gang. Gleder meg til å høre resultater og inntrykk

Enda ingen HW.no artikkel om hovedkortet? Hmm, noen som har tipsa dem?

 

Hvilket minne er det du bestilte da?

Synes Dual Core CPU er for dyrt enda! :ermm::nei: , men har ødslet bort så mye penger på hardware framogtilbake siste halvåret at hvis jeg hadde skippa det så hadde jeg hatt råd til 2. :cry:

 

Hehe , fiber og da , heldiggris :p

 

Noen burde få www.hw.no til å ta en test ja...

Lenke til kommentar
Hvilket minne er det du bestilte da?

Synes Dual Core CPU er for dyrt enda! :ermm::nei: , men har ødslet bort så mye penger på hardware framogtilbake siste halvåret at hvis jeg hadde skippa det så hadde jeg hatt råd til 2. :cry:

 

Hehe , fiber og da , heldiggris :p

 

Noen burde få www.hw.no til å ta en test ja...

Atlhon X2 3800+ til 3150,- ca hos shg er rimlig syns jeg. Hovedkortet kommer jo derfra også.

 

Under er link til minnet:

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=52102

Lenke til kommentar

har laget egen tråd for diskusjon om Asrock Dual-SATAII når vi får det i posten!

Så kan vi holde denne tråden for oppdateringer om Uli chipsettet , dvs når det kommer andre hovedkort og slikt.

 

Link til siden er lagt inn i første post på denne topicen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...