Gå til innhold

WoW Cosmos, vil ikke virke:S


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen her som kan sende meg oppskriften på hvordan man får WoW Cosmos til å fungere?

 

Jeg har lastet ned Cosmos og kjørt det, da må jeg laste ned noe oppdatering tror jeg kanskje det er, men da jeg er ferdig med å oppdatere så vil det fortsatt ikke fungere, er det kanskje noe på instillinger på Cosmos downloaden eller noe?

 

Jeg er åpen får alle svar som kan hjelpe meg til å fikse problemet.

Vær så snill å hjelp meg, fordi Cosmos er utrolig kjekt!

 

Takk for all hjelp og svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cosmos er ikkje bra, masse bøggs og pcen lagger... :thumbdown:

Skift heller til modden Insomniax (finner den på www.curse-gaming.com), den er mykje betre!

Med det kan du begrunne litt mer ? Kanskje fortelle litt om den moden du foreslAr ? "CS er bedre enn WoW fordi CS krever mindre pc"

 

Gjerne gi en direkte link ogsA ! :)

Lenke til kommentar

Ok, skal prøve å gje mine synspunkter...

Cosmos er ikkje ein mod, den består av ein heil haug med mods stappa i ei pakke. Denne pakken er stor, har mange mods som du ikkje treng og på toppen av det så får du feilmeldinger fordi nokre mods ikkje passar med andre mods. Eg veit ikkje mykje om det ha komme ein ny og forbetra versjon av Cosmos, men den som eg brukte (hugsa ikkje kva slags release), hadde mykje overflødig kode, altså kode i moddane som det ikkje i det heile tatt var bruk for. Dette førte til at spelet laggar og unødvendige feilmeldingar kom dukkande opp på skjermen.

 

Så eg gjekk over til Insomniax. Dette er og ein pakke med mange mods "stappa" sammen, men dei som har laga denne pakken har gjort det sånn at desse fungerer ilag. Det er ikkje så mange mods med, men du får med dei du verkeleg trengjer og som du har nytte for i WoW. Du kan gjere absolutt alt med denne pakken, vil du ha ein minimalistisk stil eller det tvert motsatte med masse informasjon? Det kan du sjølv bestemme med Insomniax. Her er ein link til Insomniax: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=377

Ver oppmerksam på at den nyaste er i beta versjon etter at den siste patchen kom ut, men eg har hatt noko problem med den i form av feilmeldingar eller liknande.

Det er berre å prøve den, visst du ikkje liker den kan du jo alltids gå tilbake...

Lenke til kommentar

Har også problemer med Cosmos :(

 

Har disablet alt bortsett fra den Thottbot saken, men profilen min på Thottbot er over to uker gammel, og fra før jeg fikk cosmos. Er cosmos bare generelt treig til å oppdatere, eller er det noe jeg må gjøre?

 

Har også prøvd allakazham, men der har jeg ingen profil, selv om jeg har enablet WoW reader... Anny ideas?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...