Gå til innhold

Hvor kan man farme Silk lett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få med deg en gruppe eller et par high lvl guildys og stikk innom Scarlet Monastery... Får Silk i ett sett der! Gjør hele instancen, og du har mang en bag etterpå...

Skrevet
' date='06/07/2005 : 23:57'] Få med deg en gruppe eller et par high lvl guildys og stikk innom Scarlet Monastery... Får Silk i ett sett der! Gjør hele instancen, og du har mang en bag etterpå...

for å ikke glemme et sabla bra sverd for lvlen ;)

Skrevet

Vet, men du treffer dårligere med sverd på rogue. Ikke anbefalt. Men om folk vill bruke sverd så skal jeg ikke si imot ;) Sluttet med rogue for lenge siden (paladin :w00t: )

Skrevet
Vet, men du treffer dårligere med sverd på rogue. Ikke anbefalt. Men om folk vill bruke sverd så skal jeg ikke si imot ;) Sluttet med rogue for lenge siden (paladin :w00t: )

pøh, men du skader over tid :whistle:

*venter på deetee sin motbevisning på 4 sider* :p

solo er best med sverd EOD ;)

Skrevet (endret)

Er det ikke en gravplass med høy respawn rate der? ikke mange som går der fordi det ikke er noen quester der. Men i guilden min er jeg 3. på lvl lista, så high lvl guildies blir det nok ikke noe av... Tviler på at helt ukjente folk gidder å være med meg 1 time for å farme. Farmer yetier nå jeg :D

Endret av mr.Lunarion
Skrevet

2 steder jeg har funnet masse silk:

1. Galak (diverse) i Thousand needles.

2. Undead folka på båtene i Wetlands (nord for Menethil)

Spesielt alternativ 2 vil være bra for deg (da får du exp samtidig).

Skrevet (endret)

Chokke:

Bla bla. Uenig :tease:

Men kommer alt ann på hvilket sverd og daggers som blir brukt (....nemmen sier du det?......) jeg klarte meg uansett best med dual daggers. men men. Kansje det bare var psykisk? Backstab funker forresten fantastisk i solo også etter min mening. Om du kan å bruke det that is......

PS: når kommer den 4 siders overbevisningen?

Endret av KO-
Skrevet
Chokke:

Bla bla. Uenig :tease:

Men kommer alt ann på hvilket sverd og daggers som blir brukt (....nemmen sier du det?......) jeg klarte meg uansett best med dual daggers. men men. Kansje det bare var psykisk? Backstab funker forresten fantastisk i solo også etter min mening. Om du kan å bruke det that is......

vi får bare fyre på med usansynlige argumenter og kommentarer om det å være rogue :p

men backstab har jo 30% større crit sjanse som er litt digg :p .

vurderer å bytte til dagger/sverd siden jeg ikke har 2 daggere ;) og sword of omen er raskt våpen :D

Skrevet

Min mening: sverd/dagger eller serd/sverd er best. Av den enkle grunn at sinister strike damagen blir mye høyrere. Og man bruker Sinister en del...

Skrevet
Min mening: sverd/dagger eller serd/sverd er best. Av den enkle grunn at sinister strike damagen blir mye høyrere. Og man bruker Sinister en del...

vel, du har jo gouge/ambush (som tar masse tid solo og sløsing med energi <-- dobbel bunn :p )-folka.

Skrevet (endret)
Chokke:

Bla bla. Uenig  :tease:

vi får bare fyre på med usansynlige argumenter og kommentarer om det å være rogue :p

vurderer å bytte til dagger/sverd siden jeg ikke har 2 daggere ;) og sword of omen er raskt våpen :D

ja! la oss fyre i vei og ha en episk diskusjon om dette, langt langt utenfor topicen :w00t:

ELLER vi kan bare spille wow og drikke appelsinjuice/eller glasscola, slik som andre normale mennesker med alt for mye fritid :thumbup:

PS: rogue suger uansett :tease:

EDIT: Nei, det var ikke noen resignasjon i diskusjonen nei! Vill bare bruke tid på å SPILLE wow i stedet for å snakke om det.

Endret av KO-
Skrevet (endret)
Chokke:

Bla bla. Uenig  :tease:

ja! la oss fyre i vei og ha en episk diskusjon om dette, langt langt utenfor topicen :w00t:

ELLER vi kan bare spille wow og drikke appelsinjuice/eller glasscola, slik som andre normale mennesker med alt for mye fritid :thumbup:

PS: rogue suger uansett :p:tease:

EDIT: Nei, det var ikke noen resignasjon i diskusjonen nei! Vill bare bruke tid på å SPILLE wow i stedet for å snakke om det.

we have already begun :D

men on topic: dropper det ikke silke i bael dun - barrens?

og litt off topic: hvor er bra å farme ull?

edit: jeg drikker ikke cola/appelsinjucie. Drikker crystal water :roll:

Endret av chokke
Skrevet (endret)

Hvor spiller du chokke? Burning dildo?

On topic:

BFD i ashenvale er forresten ett flott sted å tjene penger. Ett par virkelig pene dropps der, hvertfall om du er lvl 0-40. Monsterene og bossene er ikke veldig vanskelige og det er nok av steder for slappe av mellom slagene.

Endret av KO-
Skrevet
Hvor spiller du chokke? Burning dildo?

On topic:

BFD i ashenvale er forresten ett flott sted å tjene penger. Ett par virkelig pene dropps der, hvertfall om du er lvl 0-40. Monsterene og bossene er ikke veldig vanskelige og det er nok av steder for slappe av mellom slagene.

ALDRI!

the maelstorm

Skrevet (endret)

Bruker mace/sverd jeg. Looming Gavel har ca 30-60 dmg, ganske bra når jeg bruker sinister strike. Også har jeg Combat Talents da :) (jeg vet at alle andre syns det er sucky, men det passer perfekt til spillestilen min)

EDIT: Jeg spiller på Dunemaul.

On topic (not): jeg skal legge meg nå :yes: og sove :yes: rundt 12 timer :yes: "yes" smilien er tøff :yes:

Endret av mr.Lunarion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...