Gå til innhold

Final Fantasy til Xbox..!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Dette er gammelt nytt

2. Ja, Xbox fikk endelig også et Final Fantasy. Gratulerer med at de fikk det minst interessante FF-spillet da.

Er jo ikke mindre interesant en Final Fantasy Crystal Chronicles.

Når har ikke jeg spilt Crystal Chronicles, menmen...

Final Fantasy XI skulle aldri hatt det navnet. Det er et online-spill, og skulle da i stedet hett "Final Fantasy Online" eller noe i den dur.

Lenke til kommentar
1. Dette er gammelt nytt

2. Ja, Xbox fikk endelig også et Final Fantasy. Gratulerer med at de fikk det minst interessante FF-spillet da.

Også må PS-gutta lære å bite i det sure eplet og innse at xbox-gutta får seg en bit av kaken også.

 

Til Xbox 360 får xbox til og med 2 helt splitter nye FF-spill! Snart er det ingenting igjen på PS ;)

Lenke til kommentar
1. Dette er gammelt nytt

2. Ja, Xbox fikk endelig også et Final Fantasy. Gratulerer med at de fikk det minst interessante FF-spillet da.

Også må PS-gutta lære å bite i det sure eplet og innse at xbox-gutta får seg en bit av kaken også.

 

Til Xbox 360 får xbox til og med 2 helt splitter nye FF-spill! Snart er det ingenting igjen på PS ;)

Det der er helt feil Master D.

Final Fantasy-sjefen har sagt at, JA han skal lage to spill til Xbox. Men han har ikke sagt at det er Final Fantasy. Square Enix lager mer enn bare FF-spill skjønner du.

De har sagt at selv om de lager spill til Xbox, så står de bak PlayStation hele veien.

 

Dessuten er de sure eplene de beste. Grønne.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Sorry Nevnarion. Helt riktig som du sier. Klokken er nesten 3, og jeg sjegler :blush: Uansett... Har lenge vært misunnelig på PS folka med FF-serien de sitter og ruger på. Har heldigvis bare gått glipp av 10'eren grunnet at jeg ikke gidder å kjøpe PS2 bare for det spillet. De andre har jeg derimot på PS1 :D

 

Åssn blir egentlig 11'eren til xbox da? Helt lik som til Playstation? Har ikke helt fulgt med det spillet, ettersom det ikke akkurat er favoritten min.

Lenke til kommentar
Sorry Nevnarion. Helt riktig som du sier. Klokken er nesten 3, og jeg sjegler :blush:  Uansett... Har lenge vært misunnelig på PS folka med FF-serien de sitter og ruger på. Har heldigvis bare gått glipp av 10'eren grunnet at jeg ikke gidder å kjøpe PS2 bare for det spillet. De andre har jeg derimot på PS1 :D

 

Åssn blir egentlig 11'eren til xbox da? Helt lik som til Playstation? Har ikke helt fulgt med det spillet, ettersom det ikke akkurat er favoritten min.

:)

Sitter her og er litt overtrøtt selv.

Du får kjøpte deg PS2 da vet du. Eller...så kan du jo kjøpe deg PS3 når den kommer,og spille FF X på den ;)

 

Hvordan det blir med Final Fantasy XI vet jeg ikke. Det vil garantert bli noen forbedringer både på grafikk og andre ting. Men siden det ikke er så mye informasjon om det enda, så er det ikke så mye vi vet. Men jeg skal sjekke litt rundt å se hva jeg kan finne ;)

 

Edit: Fant dette:

http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/finalf...inal+fantasy+xi

Der kan du faktisk se traileren som ble vist på E3. Ikke så mye, men det er nå noe.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Når har ikke jeg spilt Crystal Chronicles, menmen...

Final Fantasy XI skulle aldri hatt det navnet. Det er et online-spill, og skulle da i stedet hett "Final Fantasy Online" eller noe i den dur.

Der må jeg si meg helt enig. Final Fantasy XI er ikke det samme som de andre spillene og skulle hatt en annen tittel.

Er jo også ganske irriterende å ha alle spillene oppover og så ikke ha nummer 11 fordi en ikke liker/ikke har råd til å spille ett online spill :(

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor det skal være storskandale at Final Fantasy-spill blir utviklet til Xbox 360 om det skjer. Det er jo tross alt fortsatt Square Enix som står bak spillene, så det skal være liten forskjell sånn sett.

 

Tviler på at Microsoft bestemmer seg for å legge inn Master Chief og alle karakterene fra Dead of Alive av den grunn, liksom.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg forstår ikke hvorfor det skal være storskandale at Final Fantasy-spill blir utviklet til Xbox 360 om det skjer. Det er jo tross alt fortsatt Square Enix som står bak spillene, så det skal være liten forskjell sånn sett.

 

Sånn er det alltid. Jeg husker da Square gikk fra Nintendo til Playstation. Jeg hata det! "Hvorfor må de gå over til 3D, stemningen blir sikkert borte!"

 

Men når jeg endelig fikk prøvd det selv, endte jeg opp med å kjøpe meg en Playstation bare for å spille FF7 :love:

Lenke til kommentar
Jeg hadde samme mening som dere om FFXI, men bare prøv det, det er etter min mening det beste i verden ^^

Har prøvd det, og det suger noe vanvittig og trekker ned det fantastiske FF navnet.

Det kan umulig være verre enn Final Fantasy Crystal Chronicles. For hvis det er et FF-spill som suger, så må det være FFCC. JEG tror i hvert fall at FFXI er bedre enn FFCC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...