Gå til innhold

Ny RP-PVP-server - Skal du rollespille der?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva er roleplaying lixom? jeg har ikke skjønt det?

Du må prøve å leve deg inn i karakterens rolle. Du sier ikke "plz" og "lizm/lixom" i real life og da gjør du det heller ikke i spillet. (Drita lei de som gjør det..)

Les og bli vis. (Ikke se kjapt over og si at du har lest)

Skrevet (endret)

Jeg skal kanskje starte på en av de kommende RP PvP serverene, får se hva det blir til. :)

Edit: Prøvde å legge meg nedpå for å sove litt, fikk ikke til det gitt.. Lå litt og tenkte på et navn og en bakgrunn til en kommende Gnome Mage, og sannelig ramlet det ned litt, så det blir vel til det da, en Gnome Mage på en av de kommende serverene.

Endret av Artex
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hei der, jeg tok meg friheten til å bumpe denna tråden litt... Vil noen ha en Orc warrior med Mining/Blacksmithing i deres guild på Defias Brotherhood-servern, så add Qarkzat i lista deres, og jeg vil logge på når dere minst aner det :p

Skrevet

Oi. Der dukka denne tråden opp igjen. Kan informere om at jeg heter Krob. Vetle fra dette forumet heter Luminor. Arrosiach fra dette forumet heter Emela. Vi spiller alle Horde.

Skrevet

Startet nettopp en UD mage som er lvl 8 nå på Defias Brotherhood. Er litt kjekt å slippe alle plz, omg,wtf , roflmao, og spamming og /yells det må jeg si.

spiller der av og til så add Arcanium, ( hvis dere vil spille med meg)

Skrevet (endret)

Jeg har en følelse av at det går litt tregere ettersom at folk har noen koselige stunder foran et laget bål i inn i Goldshire og snakker om alt mulig.. jeg vil tro dette er noe for meg så jeg er med.. men er PvP-RP at man er pvp toggled uansett i contested areas eller må man skru det på? vist det er sånn at man må skru det på er det ikke noe for meg.. jeg liker og drepe og bli drept. jeg ser på dette som en del av spillet, som det egentlig er. men jeg har også lyst og leve meg inn i min egen karakter.

Endret av værdama
Skrevet

Hmmm...RP servere høres ganske bra ut..Skal prøve litt i morgen...Tror jeg klarer å RolePlaye, har spilt så mange RPG før så...Dumt med folk som ødlegger.har alldrig egentlig skjønt det...Skal ødlegge for andre uansett hva det gjelder...Begynner å bli litt bekjymret..Når stopper dette 1337-galskapet..Ødlegger jo ''Gamingen'' for oss seriøse..

Leif,Leif,Leif

Skrevet

Hmm.. mange her på Gamer.no som er på defias jo! Har laget meg en undead mage der, Remarez. er bare lvl 14 nå. Men regner nok med at jeg kommer til å spille litt. Ikke bare pga at det er rp, men det var faktisk morsomt med noe annet enn alliance. Er deilig å få lov til å være ond :p

Skrevet

Men dessverre finnes det skrekkeksempler fra her. Det kom to herifra til guildmøtet vårt, og begynte å spørre rundt på norsk, og kalle oss horer etc. Kan si at de forsvant fort etter det. (Ved hjelp av en hyggelig GM)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...