Gå til innhold

Socket 939 Hovedkort med Agp, hvilket ?


Anbefalte innlegg

Sitter å funderer på å oppgradere fra socket A til 939, og lurer på hvilket hovedkort jeg skal velge. Siden jeg sitter med et Pov 6800GT (Agp) skal jeg ha et kort med Agp støtte, en annen ting er vel at de fleste hovedkortene støtter bare opp til 2,8v på minne, eller tar jeg feil ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i samme båt som deg for ikke så lenge siden, har også et Agp 6800GT som eg ville fortsette å bruke.

 

Valget for min del falt til slutt på et MSI K8N NEO2 Platinum som eg er godt fornøyd med så langt.

Det eneste minuset med dette kortet som eg kan trekke fram til nå er at det integrerte lydkortet suger en god del så eg har nå bestilt meg et Creative Audigy 2 for å få litt bedre lyd.

Lenke til kommentar

God Morgen

 

Har MSI kortet selv og er godt fornøyd med kortet.

 

Men skal du klokke systemet til himmels så har du mer å gå på med DFI kortet. Opptil 3.2V på rammen bla. Flott til bh-5 :D

 

Kortene koster omtrent det samme, om du ikke finner et demo-kort hos komplett. Kjøpte mitt for 488, så jeg fikk mye for pengene synes jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel da havnet valget på et EPoX EP-9NDA3+ med en AMD Athlon 64 3700+, hovedkortet blir etter all sannsynelighet skiftet ut til høsten med Pci-ex.

Eneste minuset er at jeg har 2x512Mb Twinmos/Winbond bh-5, og det blir helt klart for lite med 2,8v for å overklokke dem noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...