Gå til innhold

Registréring av ny konto: hjelp


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vil registrére en konto i wow slik at jeg får benyttet mine 30 dager med gratis spilletid. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bruke de 10 "guest pass"-dagene også (som jeg diskutérte i går), men jeg har nå ombestemt meg.

 

Jeg vil ikke registrére kontoen på kredittkort, men gamecard om jeg vil spille mer etter en måned. Men jeg trenger veiledning under denne prosessen. Etter at jeg har godkjent avtalen, får jeg spørsmål om "Authentication Key". Denne er ikke noe problem, for den står i coveret. Men senere i prosedyren får jeg spørsmål om å fylle inn en ny key, som skal stå på baksiden av gamecardet. Men siden jeg ikke har noe slikt kort, men foreløbig bare vil benytte 30 dager med gratis spilletid, så lurer jeg på hva jeg skal fylle inn. Skal jeg fylle inn keyen fra coveret enda en gang?

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du enten må ha et Gamecard eller kredittkort/VISA i hånden.

Men hvordan skal jeg da få spille "gratis" i 30 dager?

Registrer med kredittkort og slett opplysningene etter at du har fått i gang kontoen.

Nå har det seg slik at jeg ikke har kredittkort.

Da har du et problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Da må du nok kjøpe et gamecard....men ta det med ro, det er vært det! :green:

Men hvis jeg nå kjøper et gamecard (60 dager), og skriver inn koden, vil jeg da totalt få 90 dager?

Ja det stemmer.

Lenke til kommentar
Da må du nok kjøpe et gamecard....men ta det med ro, det er vært det! :green:

Men hvis jeg nå kjøper et gamecard (60 dager), og skriver inn koden, vil jeg da totalt få 90 dager?

Ja det stemmer.

Nå er jeg kanskje litt masete, men hvis jeg bruker kredittkort til å få laget kontoen, kan jeg likevel bruke gamecard senere? (om jeg vil)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Mange takk så langt.

 

Men hvis jeg oppretter kontoen med kredittkort, så kan jeg velge om jeg vil spille videre?

 

Hvor lenge blir spillerene lagret? (3 måneder uten spilling?)

Characterene dine blir lagret i minst et halvt år hvertfall.

Lenke til kommentar
Mange takk så langt.

 

Men hvis jeg oppretter kontoen med kredittkort, så kan jeg velge om jeg vil spille videre?

 

Hvor lenge blir spillerene lagret? (3 måneder uten spilling?)

Om du slutter å spille vil karakterene bli lagret i minimum et halvt år.

 

Betaler du med kredittkort "må" du spille i 30 dager minst, mens det blir 60 med gamecard, siden dette ikke kan returneres (GC regnes som oppbrukt når du bruker det til å registrere deg, men visa ol. blir ikke belastet før første måneden er oppbrukt).

Lenke til kommentar
Mange takk så langt.

 

Men hvis jeg oppretter kontoen med kredittkort, så kan jeg velge om jeg vil spille videre?

 

Hvor lenge blir spillerene lagret? (3 måneder uten spilling?)

Om du slutter å spille vil karakterene bli lagret i minimum et halvt år.

 

Betaler du med kredittkort "må" du spille i 30 dager minst, mens det blir 60 med gamecard, siden dette ikke kan returneres (GC regnes som oppbrukt når du bruker det til å registrere deg, men visa ol. blir ikke belastet før første måneden er oppbrukt).

Men om jeg bruker kredittkort og spiller i 30 dager, så koster det vel ingenting? Må jeg da melde meg av, eller er det nok og ikke betale for neste måned? (om jeg ikke vil spille mer)

Lenke til kommentar
Om du registrerer deg med kredittkort kan du bare skifte til gamecard-betaling med en gang for at det ikke skal trekkes fra kortet (om du glemmer dette vil det trekkes 100 kr fra kortet om 1 måned).

Det jeg mente: Om jeg bruke kredittkort i gratismåneden, og så vil jeg ikke spille mer. Må jeg da si ifra at jeg ikke vil betale for en ny måned?

Lenke til kommentar

1: registrer konto som om du skal betale med kredittkort.

2: når kontoen er ferdig, adder du gamecard på siden. da vill det stå: next fee date (el no), om 3 måneder (30+60 dager). så kan du fortsette å adde gamecard etterhvert som fristen nermer seg. da vill kredittkortet aldri belastes

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...