netphreak Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Har liksom vent meg til å være nummer 39 i køen til NGT's kundeservice. Jaja, med IP telefon er det i det minste gratis å ringe, så jeg pleier å legge fra meg telefonen i 30 min. før jeg begynner å følge med på "min plass i køen" og "Now that you have found her, put your arms around her tralala..." melodien som aldri skiftes ut... Men nå har ting endret seg litt. Jeg la merke til at jeg en dag plutselig var nummer 12 når jeg ringte. Meget uvanelig! Og så gikk jammen køen raskere enn vanlig! Men akk, når jeg kom igjennom fikk jeg knapt nok sagt hva det gjalt før beskjeden "jeg setter deg over til en tekniker" kom. Og vips, "du er nummer 14 i køen". Og værre, denne køen går sakte! Kan umulig være mere enn maks 2 kundekonsulenter som jobber av gangen (jeg antar 1). Konklusjon: Total samtaletid før: ca. 40 min. Nå: ca. 1 time. Og atpåtil må jeg følge med på samtalen i to runder! Uffameg... Og for alle dere som sier "ring tidligere på dagen" - jeg ringer akkurat nå, har sittet i kø i 30 minutter nå, og er nummer 5 i kø nummer 2 - altså, minst 15 minutter igjen. Klokken er 09.45.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå