Gå til innhold

Hvordan er Star Wars Galaxies nå ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Virker som spiller har sine siste krampetrekkninger før det dør helt nå...

5124135[/snapback]

Hva får deg til å si det? Det er veldig mange som spiller, å den nye publishen som kommer nå er helt genial. Har spillt endel på testserver og syns den nye systemet funker veldig bra. Gleder meg veldig til den går live.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde egentlig ikke behøvet å forandre på spillet i det hele tatt*. Men de trodde at de gjorde det riktig, og ødela spillet. Etter 2 år som spiller i SWG må jeg si at jeg er enig med alex503.

*Så klart måtte de forandret må en god del, men de kunne beholdt strukturen i spillet. Det var bra nok som det var. Nå er det ødelagt. Blir irritert når jeg ser hvor mye det går ann å ødelegge et spill. Blir som å spleise The Sims og Doom3.

Skrevet (endret)

Har spillt SWG siden launch jeg også og savner den første tiden, men jeg tror dette kommer til å være godt for spillet i sin helhet. Noe måtte gjøres nå. Er jo såklart endel ved det nye systemet som jeg syns kunne vært gjort på en annen måte, men å si at spillet er nær ved å trekke sitt siste åndedrag syns jeg er å gå litt langt.

Det å rydde opp i klassene er etter min mening det lureste de har gjort, MEN det at en blir låst og ikke har muligheten til å eksperimentere med forskjellige templates er jeg nå ikke helt enig i. Uansett så gleder jeg meg til de slipper dette ut live. Blir sikker mange som stikker nå akkurat som etter CU, men jeg vet om endel folk som kommer tilbake for å teste ut også, å av de så er det nok endel som blir.

SWG er uansett ett av de bedre MMOene der ute når det gjelder innhold. Etter Anarchy Online og Org. EQ så er SWG det spillet som har holdt meg lengst. WoW f.eks. klarte å holde på meg i 6 mnd. før jeg ble møkk lei.

SOE kan kanskje finne på mye rart som ergrer endel folk inkludert meg selv, men når en ser på det store bildet så er de kanskje ikke så ille alikevel. Det er iallefall min mening, folk kan såklart mene akkurat det de vil :)

Ha en god dag

Hilsen en stort sett fornøyd SWG spiller ;)

Endret av Nosferatu
Skrevet

Har du fått med deg målingene om den nye forandringen da ? Hele 70 stk sa nei til denne forandringen mens bare 3 stk ville beholde den . Tviler at dette greier seg til LIVE serverne når så mange er imot det.

Skrevet (endret)

Hva er dette for en måling? Har du en link? Åsså hele 73 stykker som har deltatt. Det var da fryktelig mange mennesker!

Endret av Nosferatu
Skrevet

Har fått prøvd dette litt nå på Testcenter, og det er såklart en del bugs merker jeg, men jeg er positivt overrasket. Blir morsomt med noe nytt, det gamle systemet kunne være litt rotete til tider.

Dette kan også bli en katastrofe, men vi får se. :)

Skrevet

@ Nosferatu: Joda, SWG er en av de beste MMOene der ute, men jeg synes det er mye de har gjort feil. VELDIG mange som ikke ville ha CU fra starten av, og de drepte spillet når de fikk det inn i spillet. Er ikke en sjel i de store byene nå, må lete i et par år før man finner et menneske. SWG er et av de beste spillene jeg har RP'et i, så man ser vel ikke bort ifra at jeg kommer tilbake igjen. I WoW ser de fleste menneskene like ut. :/

Skrevet

Hvilken server er du på da ? Er ufattelig mange på Chimeera-European og de amerikanske serverne er vel dobbelt så store som europeiske igjen .

Litt spent på hvordan det nye systemet vil funke og er glad grindefokuset delvis forsvinner.

• 2 uker senere...
Skrevet

Haha...tesha det for et par dager siden......FY F***EN!!!

Takk for meg for å si det slik. SWG hadde et snev av orignailitet og sjel i sin tid, men dette er dråpen for meg. Isteden for 29 proffessions så nerfer de det ned til 9. Årsak. CS leets som ikke skjønner noe etter 20 sekunder playttime. Ærlig talt. Hvilken dust var det som kom på å lage Jedi som strating prof!? Hva kjedde med det halve året jeg satt å grinded xp for å bli jedi!? Noen lusne bonus stats og en Robe som er hakke bedre enn paddie ropbes. Pluss det faktium at nå er jo over 3/4 av hele befolkningen i SWG jedi som prof og da...som igjen vil si at crafter ikke har noe å gjøre lenger...Oh whooy! :no: Litt av det morroe med swg var alle variasjonene du kunne lage av alle skillsene. Velge pg vrake mellom 29 forskjellige yrker....likte du ikke valget ditt eller var ikke helt førnøy..no stwess...bare drop noen skillpoint og grind litt til da..."come and play your dream, your adventure!" var reklamen deres i sin tid? pøh...mer "come and play a Han-Solo Lookalike, or be a Jedi like Luke with the EXACT same skills as any other of the 10000 jedis running around"

Og en annen ting....."new fast and exiting gameplay"....er...twat? hva skjer med kryssingen mellom Shoot em up og World of Warcraft. Jeez.... :cry: Meele clases er per dags dato med serverlag UMULIG å spille siden de egentlig bare tok å satt game speed X2. Lag og server sync gjør at du aldri får inn et satans hit, evnt må l¨øpe etter som en liten dust der du er og sikte med crosshairs.

<Som dere sikkert skjønner så er dette helt klart slutten for meg...hvis noen er keen på 18+mill pluss diverse saker på Ahazi så si ifra da...jeg blir ikke et minutt lenger... :cry:

Snufs...there goes my adventrue...my dream...My star wars :cry:

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...