ViVentis Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Hei, sliter litt med en DVD-Brenner ( Aopen drw4410r ) som blir gjenkjent kun som DVD spiller og cd-brenner. Får ikke til å brenne DVD-plater. Har ikke lyktes i å funnet drivere til denne heller. Noen som vet noe? Takk!
OC-Freak Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Prøv nyere versjon av brenneprogrammet. Vet ikke hvilket program du bruker, men anbefaler nyeste Nero (som er versjon 6.6.0.14 per i dag).
Gadgetman Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 WinXP kjenner ikkje til DVD-Brennere og kan derfor ikkje bruke dem direkte. WinXP Vil derfor også bare rapportere den som om det var en DVD-ROM/CD-RW stasjon. Du må derfor bruke et program som f.eks Nero eller Easy CD/DVD Creator.
Spragleknas Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Gadgetman: Tror du tar feil der.... Har du et nForce system? Skyldes da ssv. at du har instalert nVidias IDE drivere... blir fort tull da.
Gadgetman Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Grov igjennom haugen og fant igjen kraftforsyninga til DVD-Brenneren min (En Philips JackRabbit USB modell) Plugga den inn og Utforskeren kaller den en 'DVD-/CD-ROM' Nei, eg har ikkje installert noen spesielle drivere for denne enheten, det er M$ sine som brukes. Og ettersom eg har brukt den til å ta backup kopier av hele Anime samlinga mi så kan eg garantere at den brenner DVD'er... Derfor: Windooooze XP veit ikkje kva en DVD-Brenner er og vil bare se på den som en DVD-ROM/CD-Brenner. PS: det ender at eg tar feil... forrige gang var i fjor... :-)
kvase Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 pc til viventis . Abit NF7 S2G AMD Athlon XP 2200+ Ati Radeon 9200 512mb Ram 2 x 80GB Hdd
ViVentis Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Ikke min PC. Det er VIA Chipset, ikke Nforce. Jeg får vel prøve med det medfølgende brenneprogrammet. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå