drugis Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 jepp, gleder meg sinnsykt til hellgate : london, started forøvrig ein tråd om hellgate : london om kortid det kom men det var visst veldigt usikkert..
h00v3r Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Godt at noen tok opp igjen tråden, Hellgate London har jeg lest mye om, skal definitivt ha det, ser utrolig bra ut. Så dette blir knallspill!
snoemann Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 GLEDER MEG!! Dette blir jo på en måte et slags Diablo III har jeg finni ut... Bare futuristisk.. tror det blir ufattelig morsomt å spille
Licht Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg gleder meg som et barn, som vanlig. Så får man jo bare håpe at det svarer til forventningene, men dette er jo som sagt karer som kan sine saker - Det blir sikkert like vanedannende og absorberende som Diablo og Diablo II på sitt beste (verste).
snoemann Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Ja det blir det helt sikkert. Men duverden så fet den siste traileren som ligger ute er. Det er vel 2 stk på 190mb eller noe, den siste av dem, som kalles remix eller noe. Veldig bra. Fikk litt diablo 2 følelse over det hele av den filmen. LINK Edit : Var visst bare 120 meg hvis det er av betydning. Endret 23. mai 2006 av snoemann
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Hellgate har jeg gått rundt og drømt om i snart to måneder, får ikke spillero! Om det er noe som blir "Diablo 3", så er det dette spillet. Hjernene bak D2 (muligens en eller to igjen?) jobber jo ikke i blizzard lengre. Gleder meg til D2 i ny innpakning Endret 23. mai 2006 av Slettet+214asdf125
snoemann Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Helt enig, dessuten tror jeg det er slik at disse folka begynte å jobbe på dette spillet før de blei "utkastet" av Blizzard. Det jeg ser for meg er at de jobbet på Diablo 3, og lurte på hvor å ta veien, det meste var jo gjort så kanskje de tenkte i futuristiske baner (hvorfor ikke?) men Blizzard likte det ikke. Blizzard north blei nedlagt og folka dannet flagship. De hadde jo allerede ideen om et futuristisk Diablo 3. Så hvorfor ikke utnytte det? De har jo sagt at de hadde ideen DAGEN ETTER de kom ut av Blizzard. Noe som høres ut som om de har hatt ideen en stund Vel uansett så er dette så nærme Diablo 3 vi kan komme mens vi venter på det virkelige. Og det er neimen ikke sikkert at Blizzards Diablo 3 kommer til å bli bedre enn Hellgate:London... For jeg har store forventninger til nettopp Hellgate
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Tror nok det har litt med Vivendi å gjøre at Blizzard ble så fragmentert. Men ja, jeg vil nok tro at Diablo 3 har potensiale til å bli stusselig nå som folka som laga toeren ikke jobber i Blizz lenger. Er ikke sånn at jeg mener at de som er igjen er dårligere eller noe, men Flagship-folka er jo de som så ut til å ligge bak grunnideene til Diablo-serien. Tror Hellgate:London er Diablo 3, jeg
Licht Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Tror Hellgate:London er Diablo 3, jeg 6166541[/snapback] Det kan vel sees som den spirituelle oppfølgeren, om ikke en direkte oppfølger i navnet.
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Tror Hellgate:London er Diablo 3, jeg 6166541[/snapback] Det kan vel sees som den spirituelle oppfølgeren, om ikke en direkte oppfølger i navnet. 6166747[/snapback] Tenkte mer i de baner at hellgate: london er det nærmeste vi vil komme en verdig Diablo 3
snoemann Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Blizzard er vel kjent for å aldri gi ut dårlige spill... men jeg tar poenget ditt. Og kanskje jeg heller kaller det blizzard kommer med for Diablo 4
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Blizzard er vel kjent for å aldri gi ut dårlige spill... men jeg tar poenget ditt. Og kanskje jeg heller kaller det blizzard kommer med for Diablo 4 6168053[/snapback] Joda, jeg har alltid vært en Blizz-fanboy! Men det kan godt hende at dersom noen lager en oppfølger til Diablo 2 så vil de "prøve noe nytt". Skremmende
snoemann Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Sant så sant. Sikkert akkurat det som skjedd med Hellgate:London... det var litt for "nytt"
snoemann Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Nå vet vi ihvertfall at det blir 4-5 klasser. MEN det som irriterer meg som jeg fant ut nettopp er at det kanskje ikke blir sluppet før i 2007 !?! Entuisasmen min døde litt nettopp
Toset Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Nå vet vi ihvertfall at det blir 4-5 klasser. MEN det som irriterer meg som jeg fant ut nettopp er at det kanskje ikke blir sluppet før i 2007 !?! Entuisasmen min døde litt nettopp 6188198[/snapback] Kor har du det fra at det blir 4-5 klasser? Vet du hvilke klasser det er?
snoemann Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 (endret) Ja nei nå klarer jeg ikke å finne det igjen faktisk.... TEIT. Men jeg uttalte meg feil nå husker jeg. Det skulle bli 3-5 separate klasser. Og ikke over 5 klasser som fort overlapper hverandre. Fant jeg fant As for announcing the game’s third class, Max tells me that “we need something to talk about next year.” After a little more questioning, though, he does confirm that the game will feature a handful of unique core classes (3-5) as opposed to a large selection (6-8) that tend to overlap one another. GameBanshee Endret 27. mai 2006 av snoemann
.tomf Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Gleder meg noe helt ekstremt! Bare synd at vi kanskje må vente helt til 2007 for å spille det.
Hr. Jenssen Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hva vil du ha da? Et spill som kommer "for tidlig", og er fullt av bugs, eller et spill som kommer "for sent", og er 110% ferdig?
snoemann Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg er faktisk ikke så kresen på det der. Så endel bugs hadde ikke vært altfor store problemet så lenge de hadde kontinurelig fikset på det. Er vandt til slikt fra tidligere spill
Sponis Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hva vil du ha da? Et spill som kommer "for tidlig", og er fullt av bugs, eller et spill som kommer "for sent", og er 110% ferdig? 6196635[/snapback] Han sier da vitterlig bare at det er synd vi må vente, ikke at han heller vil ha et spill med bugs. Jeg synes også det er synd at vi må vente, men jeg skjønner at det er nødvendig for å finpusse spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå