Rofle01 Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Da jeg kjøpte PCGW som jeg gjør hver månde så jeg, endelig hadde de fått skrivd en anmeldelse om GW jeg leser gjennom og ser at det er et bra spill bla bla bla osv. og helt på slutten står det forskjellige poengsummer. Den endelige summen er 90 veldig bra med tanke på at det høyeste er 100. men så ser jeg litt til og ser at de har fått 85 i grafikk Hmm bra det men når du tenker på at WoW fikk 93 i grafikk kan man jo spørre seg hva skjer? Herregud GW har jo dobbelt så bra grafikk som WoW, syns iallefall jeg men 90 er en bra score det men å få mindre enn WoW i Grafikk FYYYYY!
Grundig Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 (endret) Dette høres veldig typisk ut, spør du meg. Det virker som om enkelte anmeldere gir WoW bedre poengsummer i grafikk enn GW, rett og slett fordi de liker WoW bedre. Er jeg den eneste som føler det slik? Jeg mener, WoW har skikkelig dårlig grafikk i forhold til GW. Endret 13. juli 2005 av Grundig
Chasseur Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Nei, WoW har ikke en dårlig grafikk, det er to helt forskjellige graffik typer, samme som å sammenligne et fly og en blir for å se hvem som er penest.
Canute Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Nå vet jo ikke jeg hvordan grafikken til GW er, regner med den prøver å se mest mulig ekte ut? WoW grafikken derimot er mer 'cartoonish'. (legg merke til 'ish')
Idioteque Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Nå skal jeg ikke si at jeg har peiling på slikt, men teknisk sett er vel GW sin grafikk bedre enn WoW sin, altså, i antall polygoner... Og uansett mener jeg GW sin grafikk slår WoW sin ned i støvlene. Jeg har noen utrolig flotte screenshots på pcen som jeg har tatt, men gidder ikke å laste de opp nå, imageshack er så treig.
mr. Bjerre Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Ja, det med grafikken kommer ann på om anmelderen ser på det veldig teknisk, eller om nevnte tar med for eksempel god design og fargebruk i betraktning
Rofle01 Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Jeg sier ikke WoW sin Grafikk er stygg! Syns den er Nice jeg men GW er bedre det er det jeg vil fram til!
akristina92 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 (endret) Nei, WoW har ikke en dårlig grafikk, det er to helt forskjellige graffik typer, samme som å sammenligne et fly og en blir for å se hvem som er penest. Vet du engang hva du snakker om? Guild Wars har DEFINITIVT bedre grafikk enn WoW! Det kan faktisk ikke diskuterest engang. WoW har mer lowpoly modeller, eier ikke shadere, nesten alt består av texturer, vannet er betraktelig mye bedre på GW enn i WoW. Texturkvaliteten er faktisk det eneste jeg kan finne som er bedre i WoW. WoW har jo div. raid o.l, så de er mer tvunget til å ha dårligere grafikk, men alikevell har GW mye bedre. Det kan det ikke sies noe på. EDIT: Endret 7. juli 2005 av DiskSpace10GB
H4ngm4N Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ja, GW har bedre grafikk, men i WoW så er det 5000 i samme "realm", altså, tenk deg at du går en tur i Old Ascalon, med 5000 andre folk, det setter en bremser for hvor bra grafikken kan være. GW har ikke dette problemet da du er nesten alene når du ikke er i en by.
Magellan Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Nå har jeg ikke spillt GW så jeg skal ikke si om hvilken grafikk som er best. Men det som er sikkert er at WoW oser av kvalitet, selv om grafikken er "eventyraktig". I kvalitet legger jeg at alt er så utrolig bra gjennomført, alt henger sømløst sammen. WoW legger ikke opp til å ha en så virkelighetsnær grafikk som mulig, som jeg tror GW prøver på. Dermed kan grafikken i GW bli svært pen, men de legger lista høyt. Da er det vanskelig å holde den sammen kvaliteten på grafikken alle stedene i hele verdenen. Tror kanskje det er dette som trekker ned karakteren
H4ngm4N Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Tja, jeg har ikke sett noen steder som har dårligere grafikk enn andre
Chasseur Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Joda, grafikken er klart penest i pre-searing, og så i north-shiverpeaks, IMO. Kryta var stort sett stusslig..
H4ngm4N Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Synes Kryta er nydelig jeg, men ingenting slår Pre-Searing
Chasseur Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Pre-Searing er fantastisk, hvis ArenaNet noen gang åpner or flere character, skal jeg lage en som kan skal være der, bare for å se meg rundt
Grundig Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Samme her, Zyfex. Synes Old Ascalon og områdene rundt der er veldig stusselige og deprimerende. Det bedrer seg heldigvis betraktelig jo lenger ut i spillet man kommer.
Adversary Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jepp der er sant, Kyrta Droknars Forge (Herlig for vi som liker det kaldt )
Grundig Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ja. Vinterstedene i Guild Wars er mine favoritter. Jeg synes de er ekstremt vakre.
Mapster Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Guild Wars har sinnsyk pen grafikk, på de fleste steder... Har funnet mange grafikk feil som kan være grove, kommer helt annpå hva krav en stiller! - Guild kappene er rett og slett drit rå laget! bevegelsene til kappene er sinnsykt bra laget. Men en veldig negativ ting er at den er ikke "fast" (vet ikke det tekniske ordet), det jeg mener er at kappen forsvinner inn i kåpen(robe), spesielt til Ele. - Vannet og isen er eksremt bra, veldig stilig å se på! Det er jo bare å nyte utsikten på strender. - Må klage på visse elementer i character grafikken, hvis du ser på elementalist med langt hår når han/hun danser så vil du ligge merke til at håret er stivt og til tider kommer ut gjennom bryst kassen. - Ellers ser naturen i kryta og Maguuma meget pen ut! Har ikke spillt WoW så kan nok ikke utale meg der edit: Må bare få uttrykt at det med at guild kappene er den mest irriterende "feilen"!! Veldig irriterende å gå å stirre på en kappe som stadig delvis forsvinner inn i kåpen! Endret 13. juli 2005 av MapSter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå