Gå til innhold

instance reseting macro, hvordan lage det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finn en person som _garantert_ er i en gruppe. Du kan f.eks. ta en /who Maraudon. La oss si du finner personen Bobdole.

 

lag så denne macroen

/invite Bobdole
/script LeaveParty()

På grunn av måten scriptingen er laget vil da din instance bli Bobdole sin instance, derfor når du går ut og inn igjen, så får du en ny en.

 

Det du også kan gjøre er å legge til /logout slik at det blir

/invite Bobdole
/script LeaveParty()
/logout

Når du logger ut og logger inn igjen vil du begynne på begynnelsen av en helt ny instance. Dette kan være en fordel om du skal gå langt i instancen slik at du slipper å gå tilbake.

 

 

 

Du må jo selvsagt huske på å kjøre macroen når du er inne i instancen og vente på at du får opp "you are not in this instances group... blablalbla" :yes:

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
Finn en person som _garantert_ er i en gruppe. Du kan f.eks. ta en /who Maraudon. La oss si du finner personen Bobdole.

 

lag så denne macroen

/invite Bobdole
/script LeaveParty()

På grunn av måten scriptingen er laget vil da din instance bli Bobdole sin instance, derfor når du går ut og inn igjen, så får du en ny en.

 

Det du også kan gjøre er å legge til /logout slik at det blir

/invite Bobdole
/script LeaveParty()
/logout

Når du logger ut og logger inn igjen vil du begynne på begynnelsen av en helt ny instance. Dette kan være en fordel om du skal gå langt i instancen slik at du slipper å gå tilbake.

 

 

 

Du må jo selvsagt huske på å kjøre macroen når du er inne i instancen og vente på at du får opp "you are not in this instances group... blablalbla" :yes:

Denne macroen funker bra, bruker den selv.. men en ting jeg lurer på.. hvis ingen i guildet mitt eller folk på friendslista er i en instance og jeg skriver f.eks. /who Maraudon, /who Scholomance, /who Molten Core etc. får jeg alltid bare "0 players total". Mens det går bra å skrive /who Ironforge osv.

 

Hva kan dette komme av?

 

 

Hadde faktisk det problemet her om dagen (5 om morningen) da jeg drev å farmet Barman Plugger.. Ingen jeg kjente til var i instance og /who *instance* funka dårlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...