Gå til innhold

Fix ferdig fra Komplett 27k -verdt pengene?


Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Kult at folk er hjelpsomme med oppsett! :thumbup:

 

Men Wil; her var det jo vannvittig mye lagringsplass og ikke så mye annet å juble over. En AMD Athlon 64 4000+ 2.4GHz Socket 939 og et enslig "usselt" :thumbdown: 6800Ultra skjermkort. Ikke akkurat "high-end" da -og det var jo liksom det som var poenget...

 

Litt skeptisk til skjermen med 21m/s også, men det er jo en HELT annen diskusjon.

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Rundt det Komplett skal ha, men jeg skal ha skjerm i tillegg da... 30k med skjerm, men absolutt ikke mer. Kan til nøds sette sammen greiene selv.

Lenke til kommentar

jeg prøvde bare å sette opp et oppsett her. men du skulle jo ha en pc til rundt 27k og da tenkte jeg at den pc`en så grei ut. men det kortet som jeg satt opp klarer da spill det? nå er ikke jeg gamer så jeg har ikke så mye peil på skjermkort og spill. selv har jeg bare et gammelt GEFORCE 4 MX420 64 MB kort stående i maskina :blush: skal bytte til det andre GE-Force kortet som er et Ti4200 kort snart.

Lenke til kommentar

du kunne jo valgt dette skjermkortet:

 

Gainward GeForce 6800Ultra 256MB SLI PCI-Express, Pack w/2 pcs 6800U CoolFX=13395 kr på komplett.no da får du iallefall et bra kort til gaming :p

 

kanskje dette er litt mere realistisk:

 

PowerColor Radeon X850XT 256MB GDDR3 PCI-Express, VIVO/Dual-DVI, Retail=4179 kr på komplett.no

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Takk for tips... Men lurer i tillegg litt på hvor mye den komplettpcen bråker?

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar
du kunne jo valgt dette skjermkortet:

 

Gainward GeForce 6800Ultra 256MB SLI PCI-Express, Pack w/2 pcs 6800U CoolFX=13395 kr på komplett.no da får du iallefall et bra kort til gaming :p

 

kanskje dette er litt mere realistisk:

 

PowerColor Radeon X850XT 256MB GDDR3 PCI-Express, VIVO/Dual-DVI, Retail=4179 kr på komplett.no

Ka e vitsen med to 6800ultra til 13k når du får eit 7800 gtx til 5000 som yter like bra ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...