Captaincaos Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Kjøpte en Z600 for noe over 1 år siden. Etter ca et halvt år begynte laddingen å kødde seg. Den ladda bare når man holdt på pluggen osv. Dette ble bare verre og verre helt til den ikke ladda i det hele tatt. Jeg leverte den inn til reparasjon,men fikk som vanlig beskjed om at telefonen var fuktskadet. Jeg valgte å skifte plugg og det hjelpte litt.Etter 2 uker var imidlertid telefonen helt som før igjen og jeg måtte ta i bruk en gammel telefon jeg hadde liggende. Jeg har en god del kjente som har/har hatt Z600 og alle unntatt 1 har hatt dette problemet.Totalt 6-7 stykker. Det virker helt utrolig at alle har skadet telefonen sin med fukt og det virker her som om SE har et alvorlig problem som de bare ignorerer eller fraskriver seg. Personlig har jeg kappet av en laddekabel og legger ledningene rett på batteripolene og fester med kleklyper. Det funker egentlig ok på denne måten,men det blir jo helt feil. Noen som har hatt samme problemet? Er det noen som vet hva dette skyldes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå