Goliath Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg har Logitech Premium 350 USB headset med intergrert mic. I alle disse "mictestene" fungerer den utmerket men når jeg snakker i spillet så virker det som at ingen hører meg?! Jeg spiller forøvrig på voip server og holder inne den riktige knappen. Får opp en høyttaler ikon. Hva kan være galt? Har ingen andre mic? Hører forøvrig lite snakk i squads..
Gjest Slettet-1aOK6q6F Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 tror du må bli med i et SQUAD. hadde blitt litt kaos hvis 64stk skal snakke i munnen på hverandre??
Goliath Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 joa, skjønner det..derfor skrev jeg at jeg hører forøvrig lite snakk i squads..dvs. at ingen snakker eller ingen har mic?
PantZman Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har lignende problem. Micen fungerer utmerket når jeg tester den i options, men når jeg joiner en server og går inn på options/audio så er Micen skrudd av. Jeg må starte spillet på nytt for å få skrudd den på igjen. Jeg hører ingen andre når problemet oppstår. Har prøvd både hardware og software audio, men samme problemet. Micen fungerte flott de første minuttene jeg spillte i dag. Jeg har Asus K8N-E Deluxe hovedkort med integrert 8 kanals lydkort Jeg har uninstallert Norton Systemworks og lagt inn lydkort driverne på nytt, så nå skal jeg prøve igjen.
PantZman Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Fikk samme problemet. Det virker i noen minutter (fikk grønn høyttaler under minimap etc.) så pluttselig forsvant det. Må starte spillet på nytt for å få aktivert den igjen... Edit: Ser ut som jeg fikk løst problemer. Se her og her! Endret 21. juli 2005 av PantZman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå