Billy Bob Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Har en Maxtor OneTouch II USB2.0/Firewire 250GB 16MB 7200RPM, link til Komplett. Noen som vet hvor jeg kan finne drivere til denne paa nettet?
trn100 Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Skal vel normalt ikke trenge drivere til denne om du har W2K eller XP, men har du noe annet finner du det her.
Buffaloboy Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg aner ikke hvor du finner driverne, men ville satset på driverguide.com eller lignende. Jeg har en bekjent som har samme HD, og han har hatt den et par dager og den er allerede øderlagt. Maskinen finner den, og sier at det er en maxtor 2... , men den kommer ikke opp i min datamaskin, og det ser ut som om den ikke får tildelt en "bokstav" Disse skal jo egentlig funke uten andre drivere en det som er med OS, men med denne HD vet jeg ikke. Når jeg kjøper en usb lagringsenhet venter jeg faktisk at jeg ikke trenger å slepe med meg en cd hvoren jeg vil koble den til. EDIT: litt for treg der ja... Buffaloboy Endret 3. juli 2005 av Buffaloboy
lavizh Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Typisk feil med eksterne Maxtor disker det, de vil mer eller mindre garantert død innen 5-6 mnd. Men du skal uansett ikke trenge drivere i Windows 2000 / Win XP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå