Gå til innhold

Hvordan lager man et spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ser lovende ut! Skal se om eg får tak i det viss det er bra nok.

 

Bare lurte på noen dypere ting i dette. Kan man lage spill som man kan spille på lan, uten at det koster noe? For det stod at viss man skulle få spillet online kosta det 900.... DOLLAR :nei::hrm:

 

skal opdatere denne viss eg finner ut noe mer

Lenke til kommentar
Hvis du vil lage Adventure-spill anbefaler jeg http://www.adventuregamestudio.co.uk/ :)

HIHI! Dette er et FANTASTISK program! Jeg og en kompis begynte å lage et artig lite sjekkespill. Utrolig fasinerende, og hvis du er litt flink til å tegne kan du lage adventuregames Zak McCracken verdig! Du kan til og med velge om du vil ha Sierra eller Lucasart utseende på spillet ditt! Nyyydelig, bør testes! Du bør ha litt tålmodighet da.. Kan være litt kronglete å lage alle tesktmoulene og events i skjermbildet, men med litt tålmodiget og en god ide er du godt i gang!! PRØV! NÅ! :)

Lenke til kommentar
För jeg löper og laster ned dette, har jeg et spörsmAl:

Maa jeg vaere en erfaren data-ekspert for A fA til et spill? Trenger ikke A vaere stort.

Hvis du tenker på spillet jeg snakket om over, så; nei.

Det eneste du trenger er tålmodighet og kanskje litt tegneskills. Ikke en nødvendighet, men det er jo fint å mekke et spill som ser nogenlunde ok ut..

Last ned programmet og prøv. Du bør kanskje ta en titt på hjelp-funksjonen og evt ta en titt på sida deres for noen hete tips om hvordan du begynner!

 

Løkke te!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Nei, nei! Dere tar alle feil!

Du trenger magiske egenskaper for å lage et spill! Spill er magi!

4537367[/snapback]

 

Hør hør. All verdens ferdigheter eller verktøysprogrammer lar deg ikke lage gode spill. Alt man egentlig trenger er god fantasi, gode fortellerevner og et eller annet medie man kan formidle det gjennom. Alt annet er bare innpakning!

 

Uten de rette egenskapene blir resultatet bare søppel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...