Gå til innhold

forsikring av bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer helt an på forsikringen. De fleste vil dekke tyveri fra alle andre steder enn på arbeidsplassen og hjemme har man gjerne bedre dekning på innboforsikringen. Det er gjerne ikke mere begrensede vilkår enn hos Dell, for eksempel, når det gjelder tyveri. De fleste vil nok være godt nok dekket med helt vanlige ordninger, med mindre man trenger/ønsker 'idiotforsikring' (tilfeldig skade).

 

Edit: Noen reiseforsikringer har begrensninger som at reisen må vare minst et døgn e.l, mens andre gjelder fra det sekundet du går ut av døra så lenge det er 'fritid'. Sjekk ditt selskap.

Endret av qwert
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har også lurt på forsikring av bærbar... Innboforsikringen dekker vel ikke så mye (skal snakke med selskapet i morgen), men jeg vil anta at en spesifikk PC-forsikring fra et forsikringsselskap vil være nokså dyr. Noen som har noen erfaringer her? Hva tenker folket om forsikring av bærbar? Tenker da spesielt på tyveriforsikring.

Lenke til kommentar
Jeg har også lurt på forsikring av bærbar... Innboforsikringen dekker vel ikke så mye (skal snakke med selskapet i morgen), men jeg vil anta at en spesifikk PC-forsikring fra et forsikringsselskap vil være nokså dyr. Noen som har noen erfaringer her? Hva tenker folket om forsikring av bærbar? Tenker da spesielt på tyveriforsikring.

Jeg har en verdisaksforsikring på min bærbare pc. Den har en forsikringsverdi på 10 000, og jeg er totalkunde hos IF, da ble det 387 kr året. Må ha denne fordi reiseforsikringen ikke dekker pcen mens jeg er på jobb. Ellers hadde reiseforsikringen dekket pcen. (grensen er 15 000).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...