Gå til innhold

fint hjerte til kjærsten min:)


Anbefalte innlegg

Halla! jeg har hatt dame en liten stund nå, og har et lite problem (som det egentlig ikke kan kalles) Jeg vil ha et smigrende hjerte/bilde etc, på pcen, msn profilbilde, og vil legge det ut på siden hennes :blush:

 

Jeg skulle gjerne lagd et selv, men har prøvd, og jeg suger i å tegne/redigere, pluss at jeg bare har paint på pcen.

 

kan noen lage et fint bilde/hjerte e.l til meg? Hvis det skal beskrives nærmere så bare spør:) det eneste jeg har gjort er å lage et skeivt hjerte i knæsjrosa med navnet hennes i...

 

thx mate!

james

 

INFO: navnet hennes er Victoria, men funker best med vic, siden det er det jeg kaller henne :love: hvis dere greier å få inn noen sånne søte feite engler med vinger og pilogbue så hadde det vært jævlig konge. elsker alt sånn kreativitet! GOODLUCK:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann, har en liten update :p

 

har lagd et lite eksempel på sånn det skal være.

 

hva jeg liker :

 

-hjertet(litt skjevt, but who gives a shit)

-skriften

-fargen på hjertet

 

hva jeg ikke liker :

 

-skriften er litt for liten, pluss at det virker som den ikke sitter der den skal, kan ikke helt sette fingeren på hvor den skal :hmm:

 

-den svarte bakgrunnen - jeg vil ha en fin og behagelig, varm farge, gjerne litt tåkete, finner visst ikke det her på paint.

 

-at det bare står vic mitt i hjertet, og ingenting på sidene. jeg prøvde å sette to små hjerter på siden, men fant ikke passende farge, så droppa det.

 

link : http://photobucket.com/albums/b19/mc-jim/?...current=nei.bmp

Lenke til kommentar

christ allmighty! de 2 siste var dritmorsomme! haha. den siste likte jeg veldig godt, men hjertet var litt for kjedelig, og skriften var litt vanskelig å lese:) Det hadde vært fett med hjerte som midtpunkt, og kanskje en bakgrunn istedet for bare hvit, feks en sånn liten feit engel e.l (amor)

Lenke til kommentar

SMUD MANN! bildet du la til ; helt ekstremt deilig. kan du teste å gjøre hjertet litt anderledes og med denne skriften?

 

lots of love :D

 

edit :formen på hjertet var ganske fin. Englen er perfekt plassert, men bakgrunnen er hvit, det jeg mente, hvis du kunne lagd en varm farge bak bildene:)

Endret av JamesT^
Lenke til kommentar

varm farge skal bli...

du kan gå inn i paint, dobbeltklikk på en farge, finn en farge du syntes var varm og fin, post her de tallene som står i boksen R, G og B...

kanskje en baby-blå eller lys-lysegrønn... lyselilla kunne også vært fint...

rosa syntes jeg blir for mye rødt...

 

EDIT:

take 2:

untitled25up.th.jpg

 

hvis du skal legge farge på bakgrunnen selv, tror jeg det blir litt vanskelig i paint, ettersom den engelen er så hvis, vil mye av den også bli farget...

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...