Gå til innhold

Hvor kjøper man drakter/utstyr osv? :)


GaKKE

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke om det var riktig plass og poste denne, men det finn vi ut.

 

Lurte da på om noen vet om en bra side og bestille MANU drakter/shorts osv fra??

Gjerne en norsk side, er medlem på united.no, men de har jo nesten ingen ting inne, og vil så gjerne ha borte drakten :love:

 

 

Mhv

GaKKE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

www.manutd.com er hovedsiden til united og selger drakter, shorts mm.

Jeg vil likevel be deg om å la være å kjøpe manu effekter med tanke på Malcom Glazers oppkjøp av klubben, hans mangel på respekt mot fansen og klubbens lederskap og boikotten som er innført blandt store deler av verdens united supportere. Selv hadde jeg tenkt å kjøpe to drakter, men har avstått fra dette med tanke på klubbens beste. Håper du utsetter kjøpet så lenge som det trengs!

 

For mer info les på:

 

www.shareholdersunited.com

www.imusa.org

www.mufcnotforsale.com

 

Gå heller her: http://www.gadgets4him.com/gadgets.php?product=MU-888 og få deg armbånd for å støtte klubben. Båndene er "gratis"!

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei!

www.manutd.com er hovedsiden til united og selger drakter, shorts mm.

Jeg vil likevel be deg om å la være å kjøpe manu effekter med tanke på Malcom Glazers oppkjøp av klubben, hans mangel på respekt mot fansen og klubbens lederskap og boikotten som er innført blandt store deler av verdens united supportere. Selv hadde jeg tenkt å kjøpe to drakter, men har avstått fra dette med tanke på klubbens beste. Håper du utsetter kjøpet så lenge som det trengs!

 

For mer info les på:

 

www.shareholdersunited.com

www.imusa.org

www.mufcnotforsale.com

 

Gå heller her: http://www.gadgets4him.com/gadgets.php?product=MU-888 og få deg armbånd for å støtte klubben. Båndene er "gratis"!

Herregud da mann, greit å ikke støtte glazer. Men laget er da fortsatt ManU uansett hvem som eier det, å drepe laget for og få has på en person? ikke misforstå, jeg hater glazer. Er bare det at man kan ikke knuse klubben for å få han vekk, det man må gjøre er å få denne mannen til og sette klubben på børs igjen. Dette gjøres kun ved å øke markedsverdien og få fjernet gjelden som den stygge skjeggete mannen har dratt inn i klubben.

 

Men for all del, Glazer skulle vært skutt. Det skulle bare vært gjort før han kjøpte klubben.

 

Å btw jeg var med i Shareholders til det siste, ingen aksjer som en gang var mine har falt i de stygge hendene til en yankee...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...