Gå til innhold

Den store: "Noen her som vil spille"-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
hadde det ikke vert lurt å heller ha en channel på irc som folk kunne snakke da? mye lettere å finne folk da. Har Laget en channel nå, join hardware.no (@quakenet) for de som er intrisert.

7634125[/snapback]

Er en channel allerede :p HW.mix @ quakenet, vet ikke hvor mye liv det er der, har vært innom et par ganger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Fikk tak i 24-timer server som vi kan spille litt på, om det er interesse for det.

Hvis passordet ikke funker, så spiller jeg enten med kompiser, eller så har serveren gått ned.

 

IP - 84.49.16.6:27140

PW - HW

 

Counter-Strike 1.6 forresten. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Fikk tak i 24-timer server som vi kan spille litt på, om det er interesse for det.

Hvis passordet ikke funker, så spiller jeg enten med kompiser, eller så har serveren gått ned.

 

IP - 84.49.16.6:27140

PW - HW

7984806[/snapback]

 

Fuckin peice of shitt. CS 1,6 lukker seg hele tiden...

 

Allitd problemer med 1,6 her..

Endret av narutofan
Lenke til kommentar

Vel, du oppfordrer meg jo omtrent til off-topic, får jeg må jo svare på spørsmålet ditt.

 

Private servere har man full kontroll på, med mange mods, som gungame, zombie, superhero og warcraft. Samtidig er de ikke så dårlig som folk skal ha det til. Jeg har 1500/700 linje, og vi er 4 som spiller uten nevneverdig lagg.

Lenke til kommentar
Vel, du oppfordrer meg jo omtrent til off-topic, får jeg må jo svare på spørsmålet ditt.

 

Private servere har man full kontroll på, med mange mods, som gungame, zombie, superhero og warcraft. Samtidig er de ikke så dårlig som folk skal ha det til. Jeg har 1500/700 linje, og vi er 4 som spiller uten nevneverdig lagg.

8003711[/snapback]

 

Hei, må faktisk si meg enig Matsemann! :dontgetit: Skjønner ikke helt hva alt fuzzet rundt det med linja var! Vi har sitti en gjeng og spilt 2on2 og 3on3 nå i hele kveld på småmaps som fy_pool2k og de_dust2on2 uten stress og etterpå på assault og militia uten problemer. Det var egentlig helt rått! :) Seff überkult med masse folk, men av og til var det deilig å bare pracce 4 stk random på et eller annet småmap eller bare surre med en eller annen mod!

 

Men har rapportert alt linjesurrepratet mitt, forhåpentligvis fjernes det slik at tråden kan holdes clean. Men om noen er up for litt surrespill på ett eller annet småmap just for kicks, så si ifra! Trenger ingen storserver for det! :) Jeg er ikke god, så om ikke annet kan dere andre få dere litt target pracc! :!: Er klar med CS:CZ og CS:S, dog ikke i kveld/natt, tidlig forelesning i morgen..! :sleep:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...