Martin-_- Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hei, hva heter det programmet som finner den beste raten for mitt internett ? F.eks. cl_updaterate 78 cl_cmdrate 87 rate 18765. På forhånd takk Endret 1. juli 2005 av Martin-_-
Arne_F Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Feilpost. Lag en tråd i CS kategorien i "Spillforum- for de mest omdiskuterte spillene" etter denne har blitt stengt. Btw. såvidt jeg vet så er det ikke et program til å stille på rates. Du får bare stille på dem selv til du finner ut hvilke som passer deg best. Du bør også si hvilken versjon du spiller, for 1.6 trenger generelt lavere rates enn det CS:S trenger for at det ikke skal lagge (egen erfaring).
ZeZar is BACK Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hei. Det heter "HL toolz", søk på google så finner du =)
Martin-_- Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Endelig en som vet hva det heter.. Alle påstår at det ikke finnes Takk så mye ZeZar
Martin-_- Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Jeg finner det ikke.. Noen som har en link til det eller noe sånt ?
ASDASDKL2131 Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Rart. Fant riktig på første treff når jeg skrev "HL Toolz" på google.
brillan Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Rart. Fant riktig på første treff når jeg skrev "HL Toolz" på google. Alle de første linkene på google linker til denne url'en som ikke funker
ASDASDKL2131 Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Da kan jeg hvertfall si at 8. treff fungerer helt fint, om de 7 første ikke gjør det.
ZeZar is BACK Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Endelig en som vet hva det heter.. Alle påstår at det ikke finnes Takk så mye ZeZar haha, versågo =) Bruker det ikke selv da, kan jo alt av kommandoer selv, om det er noe stress kan jeg bare uploade programmet, men skal gå nokså fort med google trodde jeg ? VERSÅGO IGJEN : http://www.2tm.org/dl.asp?id=22 gl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå