Gå til innhold

Treng ny mobil uten abonement!


Anbefalte innlegg

Da ei i dag skulle sette inn det nye sim kortet som ei hadde fått fra chess så sleit ei . Prøvde lenge å få ut det gamle på vanlig måte med å vrikke og vri på det. Fekk det altså ikkje ut! Typisk mei, så blir ei ganske irritert når ei ikkje får til ting, så ei tok en kniv og spratt heile plata til sim kortet opp. Dette var altså ikkje så lurt :ermm:

 

No er altså mobben min utav funksjon :hrm:

 

Skal ei da kjøpe en ny mobil utan abonomang eller bør ei sende den på reperasjon? Det er en Sony Ericsson Z600. Vist ei skal kjøpe mei ny mobil med abonement så må ei ha det billigst som mulig, men mobilen bør helst ikkje vere alt for dårlig. Forslag?

 

Nokken som har peiling på kor det er billigast og ka ei bør kjøpe? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da ei i dag skulle sette inn det nye sim kortet som ei hadde fått fra chess så sleit ei . Prøvde lenge å få ut det gamle på vanlig måte med å vrikke og vri på det. Fekk det altså ikkje ut! Typisk mei, så blir ei ganske irritert når ei ikkje får til ting, så ei tok en kniv og spratt heile plata til sim kortet opp. Dette var altså ikkje så lurt :ermm:

 

No er altså mobben min utav funksjon :hrm:

 

Skal ei da kjøpe en ny mobil utan abonomang eller bør ei sende den på reperasjon? Det er en Sony Ericsson Z600. Vist ei skal kjøpe mei ny mobil med abonement så må ei ha det billigst som mulig, men mobilen bør helst ikkje vere alt for dårlig. Forslag?

 

Nokken som har peiling på kor det er billigast og ka ei bør kjøpe? :hmm:

Det kan kanskje hjelpe på om du lærer deg å srive på norsk. Dette er så vanskelig å lese, at innen man har lest ferdig, har man glemt hva du lurer på.... :p

Lenke til kommentar
Det kan kanskje hjelpe på om du lærer deg å srive på norsk. Dette er så vanskelig å lese, at innen man har lest ferdig, har man glemt hva du lurer på.... :p

Hva om det tilfeldigvis er på norsk? Du burde vel ha fulgt litt mer med i skoletimen.

Lenke til kommentar

Norsk kunnskapane mine er ikkje dårlege!. Men på forumet skiv eg kanskje litt uryddig og med dialekt.

 

Skal prøve å slutte med det da.

 

PS: Det finst noko som heiter NYNORSK!! Kanskje det er dykk som ikkje har fulgt med i dei timane.... det er ikkje berre bokmål som blir brukt

Lenke til kommentar

Litt artig å provosere :p

Jeg forsto det jo... Men hvis du kaller det Crazymonkey har skrevet for nynorsk, tror jeg Ivar Aasen hadde snudd seg i grava si. Det heter hverken ei(riktig=jeg/eg), mei(riktig=meg/meg), eller nokkrn(!!)(riktig=noen/nokon). Masse og/å feil også. Men lykke til med rettskrivinga deres alle sammen ;)

Nå, tilbake til topic.

Lenke til kommentar

Tråden har sklidd helt utenfor temaet. Jeg ser ikke noe håp om at denne tråden skal komme seg inn på temaet igjen så da kan den like gjerne stenges.

 

Trådstarter: Start heller en ny tråd med samme tema, og pass på å skrive riktig denne gangen så ikke flisespikkerene har noe å ta tak i. Da håper jeg du får bra svar. Skriv gjerne litt mer om ønsker til spesifikasjoner, egenskaper og design. Det trigger ofte folk til å gi deg tips.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...