ErlendRU Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hei.. Når jeg skal overføre noe fra mobil til pc så kommer det "Tilkobling mislykket" Det funker helt fint å overføre f.eks mp3-filer fra data til mobil da. Alt skal være riktig innstilt og greier. Har satt pc'en til at den skal kunne motta filer når jeg gjør det også. Noen som har anelse om hva det kan være?
MobiL FreAk : : : Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 sånn var det med min også. men du må gå inn i "samsung d500" mappa i "mine bluetooth enheter" og så må du lete deg fram til riktig mappe der, og kopiere de over dit. håper du skjønte.
ErlendRU Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Nei det skjønte jeg ikke Sorry for at det tok litt tid å svare, men har vært på ferie
smoker2 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hei Har slått på noe som "Slå på oppdaging"?..Slik at mob finner maskinen
ErlendRU Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Ja de finner hverandre, men det kommer som sagt bare 'tilkobling mislykket'.
zharchy Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ja de finner hverandre, men det kommer som sagt bare 'tilkobling mislykket'. Du må gå inn på telefonens minnekort via Blåtann programmet ditt. Legger ved et bilde med forklaring NB! Bruker Dlinks software.
ErlendRU Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Jeg har ikke sånn software.. Går det ann å laste ned det elns? Sorry at jeg ikke har svart før..
cybervision_ Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hehe, vet det er lenge siden, men kan jo legge til at hvis filnavnet er for langt går det heller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå