joTAN Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 (endret) Er det kommet noen "patches" til San Andreas ? Er visst en del for Rockstar å rette på så vidt jeg har skjønt her på forumet... Selv har jeg bare kommet til starten.. er ute og sykler, men hver gang jeg krasjer med noe. fotgjengere el. spesielt bilen til den rivaliserende gjengen stopper spillet og maskinen restarter! Første gang jeg har hatt et problem med et GTA spill og jeg har spilt nesten alle. Forresten, har vel aldri hatt en så "alvorlig" feil på noen av spillene jeg har installert! Far Cry og Half-Life 2 var vel like "krevende" (eller vel så det) for maskina? Jada, har re-installert spillet, fått noen av de nyeste driverne osv men uten resultat så langt.. Gidder ikke prøve mer før jeg har fått satt inn den nye HD'n min, men da blir spillet i alle fall lagt inn på en ny, "ren" maskin med alt av de siste driverene og oppdateringene jeg kan få tak i ...! Lurer på om det er nok, eller må jeg vente på en patch ?? Noen som har forslag for å få spillet til å funke? Er det noen som vet noe/ har hørt noe om patcher el.l som kan være til hjelp? Begynner å bli rimelig frustrert.. det lille jeg har sett av spillet gir mersmak, vil spille mer, NÅ! joTAN edit:tittel edit:skrivefeil Endret 30. juni 2005 av joTAN
genser Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Er det kommet noen "patches" til San Andreas ? Er visst en del for Rockstar å rette på så vidt jeg har skjønt her på forumet... Nei, desverre ikke enda.
joTAN Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Får vel bare vente da... Tror dere det kan hjelpe med re-install med alt oppdatert når det gjelder drivere til grafikk, lyd, BIOS osv pluss ny "ren" win install ? joTAN
V36a Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Får vel bare vente da...Tror dere det kan hjelpe med re-install med alt oppdatert når det gjelder drivere til grafikk, lyd, BIOS osv pluss ny "ren" win install ? joTAN Du kan jo prøve, men resultat er ikke garantert.. Hvis du er tålmodig er det kanskje bedre å vente til Rockstar slipper en patch, noe de nesten må gjøre sånn som spillet er nå for mange.
Bear^ Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 sjekk www.gtaforums.com. De har en god del løsninger på slike problemer.
amarios Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 bare litt klaging på rettskriving det skrives offisielle, ikke offesielle
ErlendRU Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) Oppdater bios! edit: du har kanskje gjort det Endret 1. juli 2005 av erlendru
Goodall Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) GTA kræsjer totalt oss meg også, men jeg må restarte med "svenske knappen" (reset knappen) for pc'n fryser totalt. Lurer på hva i huleste som er gærlig? Oppgraderte fra catalyst 5.5 driverne til 5.6 for å se om det hjalp, og det trodde jeg helt til jeg nesten var ferdig med level 9 på sykebil kjøring, selvfølgelig måtte det kræsje da Jeg tenker på en formatering for å se om det hjelper, lenge siden sist. Eller har noen andre noen andre tips? Edit: Det hjalp ikke med formatering gitt, kræsja fortere enn noen gang Edit2: Skrudde ned oppløsningen fra 1280*1024 til 1024*768, satt detaljer fra high til medium og skrudde av det meste, da fikk jeg spilt veldig lenge før det kræsja. Neste forsøk blir å sette oppløsningen på det minste som går ann, sette detaljer på low, og draw distance på det minste. Kanskje jeg for spilt enda litt lengere før det kræsjer Endret 4. juli 2005 av Goodall
Goodall Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Kan hende det er temp. problemer hos meg, etter og ha spilt lenge med alt på MINIMALT av oppløsninger, detaljer o.s.v, kræsja det nok en gang. 30-60 min senere, tenkte jeg at jeg skulle sjekke temp, og da var cpu på 60 grader Skjermkortet ikke kaldt det heller Når cpu er 60 grader uten og blitt brukt noe spes på ca 30-60 min og skjermkort = hot da kan man jo tenke seg hvordan det har vært med intens spilling. Nå har jeg satt opp døra så det får litt mere luft, spennende om det gjør noe forskjell. Begynner å bli tom for ideer nå Edit: var nok ikke temp. som gjorde utslaget Endret 4. juli 2005 av Goodall
joTAN Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 (endret) Takk for gode forslag! Har ikke hatt tid til å prøve ut noen enda. men skal prøve alle etter tur... og gi rapport her hvis noe virker! Hvis det er interresant for noen ds...? joTAN edit:skriveslurv! Endret 16. juli 2005 av joTAN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå