Mr_Tiger Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Når du spiller i en squad får du opp en strek med et sverd eller skjold i enden. Etter det jeg har skjønt er dette får at jeg skal angripe eller forsvare stedet. Men når jeg f.eks er ved sverdet, skal jeg trykke på en tast...fordi den streken forsvinner ikke.... Noen som kan gi en forklaring på dette...
Markaren Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) Den vil stå der helt til squad lederen gir en ny ordre.. Alle de "merklige" tegna som kommer opp på skjermen er squad lederen sine ordrer. Og om du er squad leder selv, så vil dei same tegna komme opp som gråe tegn når commandren gir dei ordre. Om du skal være squad leder selv, så må du passe på å hele tiden gi nye ordrer, (gjøres ved å trykke T eller trykke caps lock, og deretter trykke høyre musetast på kartet.) Hjalp det? Endret 29. juni 2005 av Markaren
Mr_Tiger Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 takk! Så hvis seg står ved sverdet og venter halve spillet, er det da squad lederen som ikke er helt med....da burde han gi meg en nytt oppdrag.
MrLee Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 ja. da kan du trykke T og be om nye ordre til han tar hintet..eller stikke fra squad'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå