Gå til innhold

Våpen for paladins?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
paladin sverd..hvor ofte får faktisk en mage bruk for melee? :p .

Men for all del..er det en mage som vil ha det så roll :) .

:wee:

jaja, klart mages for ta til takke med nevene siden alle våpen kan slås med :p

Skrevet
paladin sverd..hvor ofte får faktisk en mage bruk for melee?  :p .

Men for all del..er det en mage som vil ha det så roll  :) .

:wee:

jaja, klart mages for ta til takke med nevene siden alle våpen kan slås med :p

hehe jeg er vant til Lineage2 der staffs har veeeeeldig treg attackspeed og er nesten ubrukelig som melee våpen :p .

Henger nok litt for mye igjen fra l2 ja :blush: .

Skrevet

Mages driter jo i om våpenet går an å bruke, sålenge det har bra bonuser, og det sverdet har brukbare bonuser....

btw: Det heter ikke MAGEblade for ingenting...

Skrevet (endret)

Hvordan har en paladin tenkt å gjøre skade med et 2.4 speed 1h sverd, som i tillegg bare har casterstats? Og hvilke spell skal han critte på? heal?

Er glad jeg spiller horde ;)

Endret av likferd
Skrevet (endret)
Hvordan har en paladin tenkt å gjøre skade med et 2.4 speed 1h sverd, som i tillegg bare har casterstats? Og hvilke spell skal han critte på? heal?

Japp :)

Jeg vil vel si at dette er et bra sverd for både paladins/shamans/warlocks/mages/priests og kanskje druids?

Og hvis du ikke visste det så er paladins nedgradert til secondary healers i endgame, med dette er absolutt et greit sverd å bruke sammen med reckoning talent.

Endret av Zlash
Skrevet (endret)

vil vel si at detter er mest mage/lock sverd, selv om den har bonus til healing.

Endret av JRL
Skrevet

Japp :)

Jeg vil vel si at dette er et bra sverd for både paladins/shamans/warlocks/mages/priests og kanskje druids?

Og hvis du ikke visste det så er paladins nedgradert til secondary healers i endgame, med dette er absolutt et greit sverd å bruke sammen med reckoning talent.

Bortsett ifra at Shaman ikke kan bruke sverd :D

Skrevet
Paladiner skulle hatt magi.

Magene er for overpowered.. Paladin har jo ikke sjangs.. :/

O.o

Uansett. Dette er jo et Caster-sverd. Selvsagt, hadde jeg fått denne badboyen slengt etter meg hadde jeg ikke takket nei, men jeg ville aldri bydd over en caster på dette.

Skrevet

Jeg forstår ikke den som er interessert i dette sverdet som en paladin. DPS er faktisk fryktelig dårlig for en epic, den ligger omtrent på samme nivå som epic level 50-52 våpen og blå level 60 våpen. Den har gjennomsnittlige stats med samina/intellect, og resten av stats er ikke noe særlig paladin-orientert. Om du er paladin på utkikk etter et 1h sverd, gå for Quel'Serrar ;)

Skrevet
vil vel si at detter er mest mage/lock sverd, selv om den har bonus til healing.

Bonus til healing?

Bare for å påpeke: les gjennom bonusen en gang til :)

Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 40.
Skrevet

Bonus til healing?

Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 40.

Hva er poenget ditt? Den gir jo bonus til alle typer damage spell... Både de som tar damage og de som "gir tilbake" damage (healing)

Skrevet (endret)

Bonus til healing?

Hva er poenget ditt? Den gir jo bonus til alle typer damage spell... Både de som tar damage og de som "gir tilbake" damage (healing)

Han sa: Selv om den har bonus til healing.

Mulig jeg misforstod men det virker som om han mente at den gjaldt bare healing og ikke damage spells. Men den er jo for begge deler så det er jo bra for en mage, dvs +dmg to spells

isåfall; my bad :blush:

Endret av angry_dee
Skrevet

ja ble vel litt feil heh. men det gjør bare sverdet bedre for mage.

var litt for tidlig for meg å poste ting i dag ;)

Skrevet

Som paladin så er det skjeldent jeg trenger å bruke våpen i f.eks MC, så kan ikke se hvorfor en pala ikke kunne rolla på det sverdet der.

Men er enig at andre classer burde ha høyere prioritet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...