Daguerreo Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Ja, nå er det offisielt. [Azuresong Paladinblade] http://www.thottbot.com/?i=37329 Hva synes dere? *it can happen to you*
Keylar Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 paladin sverd..hvor ofte får faktisk en mage bruk for melee? . Men for all del..er det en mage som vil ha det så roll .
chokke Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 paladin sverd..hvor ofte får faktisk en mage bruk for melee? . Men for all del..er det en mage som vil ha det så roll . jaja, klart mages for ta til takke med nevene siden alle våpen kan slås med
Keylar Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 paladin sverd..hvor ofte får faktisk en mage bruk for melee? . Men for all del..er det en mage som vil ha det så roll . jaja, klart mages for ta til takke med nevene siden alle våpen kan slås med hehe jeg er vant til Lineage2 der staffs har veeeeeldig treg attackspeed og er nesten ubrukelig som melee våpen . Henger nok litt for mye igjen fra l2 ja .
AimAr Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Mages driter jo i om våpenet går an å bruke, sålenge det har bra bonuser, og det sverdet har brukbare bonuser.... btw: Det heter ikke MAGEblade for ingenting...
likferd Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hvordan har en paladin tenkt å gjøre skade med et 2.4 speed 1h sverd, som i tillegg bare har casterstats? Og hvilke spell skal han critte på? heal? Er glad jeg spiller horde Endret 29. juni 2005 av likferd
Zlash Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hvordan har en paladin tenkt å gjøre skade med et 2.4 speed 1h sverd, som i tillegg bare har casterstats? Og hvilke spell skal han critte på? heal? Er glad jeg spiller horde Japp Jeg vil vel si at dette er et bra sverd for både paladins/shamans/warlocks/mages/priests og kanskje druids? Og hvis du ikke visste det så er paladins nedgradert til secondary healers i endgame, med dette er absolutt et greit sverd å bruke sammen med reckoning talent. Endret 29. juni 2005 av Zlash
Kanetheheatsink Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Paladiner skulle hatt magi. Magene er for overpowered.. Paladin har jo ikke sjangs.. :/
JRL Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) vil vel si at detter er mest mage/lock sverd, selv om den har bonus til healing. Endret 29. juni 2005 av JRL
Rookie_NO Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hvordan har en paladin tenkt å gjøre skade med et 2.4 speed 1h sverd, som i tillegg bare har casterstats? Og hvilke spell skal han critte på? heal? Er glad jeg spiller horde Japp Jeg vil vel si at dette er et bra sverd for både paladins/shamans/warlocks/mages/priests og kanskje druids? Og hvis du ikke visste det så er paladins nedgradert til secondary healers i endgame, med dette er absolutt et greit sverd å bruke sammen med reckoning talent. Bortsett ifra at Shaman ikke kan bruke sverd
mobilfreek Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 synes det sverdet passer til en shadowpriest... men tror ikke de kan bruke sverd
Taykun Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Paladiner skulle hatt magi. Magene er for overpowered.. Paladin har jo ikke sjangs.. :/ O.o Uansett. Dette er jo et Caster-sverd. Selvsagt, hadde jeg fått denne badboyen slengt etter meg hadde jeg ikke takket nei, men jeg ville aldri bydd over en caster på dette.
likferd Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg forstår ikke den som er interessert i dette sverdet som en paladin. DPS er faktisk fryktelig dårlig for en epic, den ligger omtrent på samme nivå som epic level 50-52 våpen og blå level 60 våpen. Den har gjennomsnittlige stats med samina/intellect, og resten av stats er ikke noe særlig paladin-orientert. Om du er paladin på utkikk etter et 1h sverd, gå for Quel'Serrar
angry_dee Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 vil vel si at detter er mest mage/lock sverd, selv om den har bonus til healing. Bonus til healing? Bare for å påpeke: les gjennom bonusen en gang til Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 40.
Rookie_NO Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 vil vel si at detter er mest mage/lock sverd, selv om den har bonus til healing. Bonus til healing? Bare for å påpeke: les gjennom bonusen en gang til Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 40. Hva er poenget ditt? Den gir jo bonus til alle typer damage spell... Både de som tar damage og de som "gir tilbake" damage (healing)
angry_dee Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) vil vel si at detter er mest mage/lock sverd, selv om den har bonus til healing. Bonus til healing? Bare for å påpeke: les gjennom bonusen en gang til Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 40. Hva er poenget ditt? Den gir jo bonus til alle typer damage spell... Både de som tar damage og de som "gir tilbake" damage (healing) Han sa: Selv om den har bonus til healing. Mulig jeg misforstod men det virker som om han mente at den gjaldt bare healing og ikke damage spells. Men den er jo for begge deler så det er jo bra for en mage, dvs +dmg to spells isåfall; my bad Endret 29. juni 2005 av angry_dee
JRL Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 ja ble vel litt feil heh. men det gjør bare sverdet bedre for mage. var litt for tidlig for meg å poste ting i dag
FJERNET111 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Når vi snakker om caster våpen... http://www.thottbot.com/?i=37319 <-- bra mage/priest/druid våpen Skulle gjerne hatt den der på druiden min altså... konge stats i tillegg til høy dps (som druid går jeg av og til og slår på noen mobs for å få Omen)
ArchEnemY Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Som paladin så er det skjeldent jeg trenger å bruke våpen i f.eks MC, så kan ikke se hvorfor en pala ikke kunne rolla på det sverdet der. Men er enig at andre classer burde ha høyere prioritet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå