Trygve Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Er det test realm til den nye patchen? Og hvis det er hvor kan jeg laste ned?
Tbau5 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 (endret) Kom en nyhet på wow-norge i dag, der det stod at test realms kom til å bli tilgjengelig fra og med i morgen. Edit: WoW-Norge Endret 28. juni 2005 av zetor;)
brillan Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Håper ikke det... Nei. At alle levler til 60, for char slettet etter 2uker, uten å få teste patchen skikkelig er vel rett og rimelig.
Canute Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 ... hvis vi får velge et par chars som er level 60 å overføre vil det jo det bety at mange blir med kun for å få oppleve en lvl 60 char, og dette vil føre til kaos som det ble på test serverene. Imo. så burde de enten la alle over en viss level overføre en lvl 60 char av samme klasse eller bare la oss overføre en/flere av våre.
Sponis Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 ... hvis vi får velge et par chars som er level 60 å overføre vil det jo det bety at mange blir med kun for å få oppleve en lvl 60 char, og dette vil føre til kaos som det ble på test serverene. Imo. så burde de enten la alle over en viss level overføre en lvl 60 char av samme klasse eller bare la oss overføre en/flere av våre. Vel, copy siden er oppe og man kan copye fra forskjellige lvl 60s, så uansett kva du eminer er det hvertfall sånn.
mobilfreek Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) hvorfor kommer det når jeg skal logge på at jeg kan laste ned en ny verson hele tiden? har lasta ned 1.5.0 syv ganger allt edit: 1.6.0 har kommer nå Endret 29. juni 2005 av mobilfreek
Hjelmn Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Er det mulig å laste ned test realm patchen fra noen andre sider enn wow sine? Jeg får ikke lastet ned patchen fra deres sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå