Taykun Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 WoTF er nerfa til 5sec. Ikke at det utgjør noen stor forskjell, ingen som bruker WoTF før de blir feara uansett. Så det at du tidligere ikke kunne bli feara på 20 sekunder, som er tilstrekkelig med tid til å drepe enhver warlock / priest (for en UD rogue), og som i tillegg gir immunitet mot seduce i 20 sekunder nå er byttet ut med 5 sekunder, er ikke en stor forskjell? En veldig bra forandring imo, ud's vs fear-castere er bare altfor ubalansert sånn som det er nå. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 WoTF er nerfa til 5sec. Ikke at det utgjør noen stor forskjell, ingen som bruker WoTF før de blir feara uansett. Så det at du tidligere ikke kunne bli feara på 20 sekunder, som er tilstrekkelig med tid til å drepe enhver warlock / priest (for en UD rogue), og som i tillegg gir immunitet mot seduce i 20 sekunder nå er byttet ut med 5 sekunder, er ikke en stor forskjell? En veldig bra forandring imo, ud's vs fear-castere er bare altfor ubalansert sånn som det er nå. Det er bare warlocker som får utbytte av dette, siden prester har en solid cooldown på fear. Warlocker er så skjeldne at det uansett ikke har noe spesielt å si for en undead. Bra at warlocker får en "fighting chance", så kansje klassen blir litt mer populær. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Noen andre som ikke får fram personene dere har kopiert på lista? // Bare jeg som var utålmodig Endret 29. juni 2005 av mbskywalker Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Noen andre som ikke får fram personene dere har kopiert på lista? gå på server 2 ikke server 1 da får du de fram Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det jeg gjorde hele tiden, men var ikke i vente humør Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Noen som vet om noen andre web-sider hvor jeg kan laste ned den nyeste test realm patchen? Jeg får ikke lastet den ned fra wow sine egne sider. Nedlastingen vil liksom ikke starte. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 OMG,.... venter ganske lenge på at charene skal loade men hva skjer jeg tar enter world og den loader frem til den stopper på slutten.. så står den der bare!! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 OMG,.... venter ganske lenge på at charene skal loade men hva skjer jeg tar enter world og den loader frem til den stopper på slutten.. så står den der bare!! Er slik hos meg og en kamerat og Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Vel.. er jo testrealm... Hvis du skal _spille_ wow så er vel vanlige realms det beste Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 jaja, dere får ihvertfall lastet ned patchen Lenke til kommentar
zebe Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 OMG,.... venter ganske lenge på at charene skal loade men hva skjer jeg tar enter world og den loader frem til den stopper på slutten.. så står den der bare!! Skjer det samme her og. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) aahhh....endelig skal det ikke være så inni h****** slitsomt å være warlock.... Endret 29. juni 2005 av amarios Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Får ikke lastet ned clienten til test serverne. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 er det ingen som kan laste opp test realm patchen til en server eller noe? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 test serveren går opp og ned som en jojo nå . Morsomme er at jeg lagde meg 2 characters til test server igår men det skjedde visst en feil slik at jeg kan lage 2 til idag så jeg har 4 forskjellige klasser å prøve Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hey... Fikk laset ned clienten til tester serverne med får bare "The server is too busy, please try again at a later time." når jeg skal velge klasser. Men har prøvd i hele dag, er det virkelig så stor trafikk? Edit: Fikk ordnet character nå, men nå kommer den bare til retriving character list ikke lenger. Kanskje la den stå en stund Endret 29. juni 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hey...Fikk laset ned clienten til tester serverne med får bare "The server is too busy, please try again at a later time." når jeg skal velge klasser. Men har prøvd i hele dag, er det virkelig så stor trafikk? Får akkurat samme greia jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå