Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL - En anderledes oppleveles


Anbefalte innlegg

Veit ikke helt hva jeg skal si jeg ... for noe ganske så utrolig skjedde istad.

 

Mens jeg satt fredlig å så på TV, ringte en kar fra Telenor ADSL... riktig så hyggelig kar også. Han lurte på hvordan adsl-linja mi var. Det virka som han hadde litt peiling på hva han drev med også ...

 

Sammen gikk vi igjennom en del tester og fant ut av at adsl-linja sett ikke var som den skulle være. Han skulle sende saken over til teknikker'ne for å se om de kunen finne ut hvorfor jeg ikke får den hastigheten jeg skulle ha.

 

Da jeg hørte hvem som ringte, holdt jeg på å ramle av stolen... det var liksom det siste jeg hadde regnet med ! Om dette er pga at jeg har sendt en del sinte mail'er veit jeg ikke, men men ... Det blir en finfin pluss i boka til Telenor Pluss idag ihvertfall :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor Mobil har for øvrig ei egen gruppe som ringer ut til kunder som har snakket med kundeservice for å spørre om de var fornøyd med servicen..masse sånne "lite bra, meget bra, veldig bra" spørsmål. Dette har de drevet med i over et år.

Denne målingen regnes sammen hver uke og plottes inn i en statistikk fra uke til uke. Henger på storskjerm overalt i KS sine lokaler. Har jobba der selv. Målinga heter OKS (opplevd kundeservice) og brukes i veldig mange telemarketing-firmaer nå for tida. Man setter seg et mål om å f.eks. ligge på 80% OKS konstant, og konsulentene kan dermed følge litt med selv på sitt eget arbeide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...