DementedAlbino Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hva er beste måten å slå sammen to partisjoner uten at data går tapt? Har prøvd med partition magic tidligere, men vil gjerne ha noen sikkrere løsninger da jeg har mistet alt som har hvert på partisjonene tidligere ved bruk av partition magic.
Ongabonga Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Det vil vel alltid være en risk. Kanskje bare få tatt backup først?
DementedAlbino Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Det vil vel alltid være en risk. Kanskje bare få tatt backup først? Ja skulel gjerne ha gjort det, men har ikke nok plass på diskene mine til det, så orker jeg ikke tanken på å brenne ut 140GB med data på dvd plater heller. Blir vel til at jeg tar backup av det viktigste, så får jeg krysse fingrene på at det går bra å slå sammen partisjonene.
skarsk Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Med Paritition Magic 8 går det bra. Pgm. oppretter en ny katalog med hele innholdet til den partisjonen som blir slettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå