adsfiklam Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Når jeg klikker på OK så kommer denne: Endret 2. juli 2005 av yrjan
Grundig Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 (endret) Prøv å gå inn på www.deja.com og søk etter feilmeldingen som kommer opp. Alltid der jeg finner svar når slikt skjer i allefall. Lykke til! Endret 4. juli 2005 av Grundig
adsfiklam Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Prøv å gå inn på www.dejja.com og søk etter feilmeldingen som kommer opp. Alltid der jeg finner svar når slikt skjer i allefall. Lykke til! Kommer ikke inn på siden: Enter the password then click on 'Login' to proceed.
Bertelsen Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Det nederste bildet ditt mener jeg kommer fram fordi du har skrevet inn feil serial key, Bare prøv å skriv serialen på nytt. Har du forresten lastet ned spillet?
adsfiklam Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 (endret) Det nederste bildet ditt mener jeg kommer fram fordi du har skrevet inn feil serial key,Bare prøv å skriv serialen på nytt. Men jeg får jo ikke skrevet inn serialen får den meldingen kommer... Endret 28. juni 2005 av yrjan
Wooho Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Er dette feilmeldingen du får før selve instalasjonsveiledningen starter eller under instalasjonen? Sjekk DVD`en for riper.
adsfiklam Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 (endret) Er dette feilmeldingen du får før selve instalasjonsveiledningen starter eller under instalasjonen? Sjekk DVD`en for riper. Når jeg starter instalasjonsveiledningen til spillet og klikker neste så kommer de feilmeldingene opp. Og det er ingen synlig riper i CD-en nei. Endret 29. juni 2005 av yrjan
tommern7 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Har du DVD spiller eller CD spiller. for MoH PA krever at du har en DVD spiller når det skal kjøres hadde nesten det samme probleme.
adsfiklam Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Har du DVD spiller eller CD spiller. for MoH PA krever at du har en DVD spiller når det skal kjøres hadde nesten det samme probleme. Jeg har en DVD spiller. Noen som kan hjelpe?
Grundig Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Unnskyld. Deja skrives med kun en "j". Prøv linken nå
adsfiklam Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Unnskyld. Deja skrives med kun en "j". Prøv linken nå Funka bedre nå! Men fant ingen ting... Ingen som kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå